ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی و تلاش برای دو برابر کردن فروش دستگاه های خانگی هوشمند

طی کنفرانس جهانی اینترنت و موبایل در پکن، نایب رئیس شیائومی، «Liu De»، گفت که برند چینی مورد بحث می خواهد تا فروش محصولات هوشمندش را طی امسال به دو برابر اندازه فعلی برساند. در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰

طی کنفرانس جهانی اینترنت و موبایل در پکن، نایب رئیس شیائومی، «Liu De»، گفت که برند چینی مورد بحث می خواهد تا فروش محصولات هوشمندش را طی امسال به دو برابر اندازه فعلی برساند. در این صورت، درآمد 5 میلیارد یوانی شیائومی در سال گذشته، به 10 میلیارد یوان در سال جاری خواهد رسید و حدودا 1.54 میلیون دلار روانه جیب این کمپانی چینی خواهد شد.

شیائومی می خواهد اطمینان یابد که با وجود کاهش تقاضا در بازار موبایل های هوشمند، همچنان در آینده درآمد خود را حفظ خواهد کرد. دستگاه های کوچک کمپانی یاد شده، مانند پاوربانک ها و سایر تجهیزات جانبی، پیش از این بارها محبوبیت خود در میان مردم چین را اثبات کرده اند و در حال باز کردن راه شان به سمت بازار عظیم کشور هند نیز هستند.

شیائومی تا به امروز دستگاه های هوشمند متعددی به بازار عرضه کرده و برای مثال می توان به چراغ خواب هوشمندی به نام Yeelight اشاره کرد که امکان کنترل کامل آن از طریق اسمارت فون ها میسر است. اما این همه چیز نیست و شیائومی مجموعه ای از دیوایس های هوشمند دیگر مانند تلویزیون ها، روترهای خانگی، دستگاه های تهویه هوا و محصولاتی از این دست را نیز تولید و عرضه می کند که هریک مخاطبان خاص خود را دارند.

با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، کمپانی چینی مورد بحث امیدوار است که برند «Mi» به نامی به مراتب شناخته شده تر در کشور چین بدل شود و مردم این سرزمین آن را همانند دو برند سامسونگ و اپل در کشورهای کره جنوبی و ایالات متحده بشناسند. البته شیائومی به واسطه فعالیت های گسترده ای که در دهه اخیر داشته، نه تنها در چین بلکه در اقصی نقاط جهان به برندی شناخته شده بدل گشته اما مشخصا مدیران این کمپانی تحقق اهدافی بزرگتر را در سر می پرورانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی