ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت احتمالا از کنسول و کنترلری جدید در E3 2016 رونمایی می کند

همین دو روز پیش بود که منبعی چینی، خبر از تولید انبوه اکس باکس وان های جدید را داده بود و حالا امروز بِرَد سَمز، بلاگ نویس شناخته شده حوزه بازی و تکنولوژی در بلاگ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

همین دو روز پیش بود که منبعی چینی، خبر از تولید انبوه اکس باکس وان های جدید را داده بود و حالا امروز بِرَد سَمز، بلاگ نویس شناخته شده حوزه بازی و تکنولوژی در بلاگ Paul Thurrott پیرامون برنامه های مایکروسافت برای E3 2016 نوشت.

براساس ادعای وی، مایکروسافت در کنفرانس خرداد ماه E3 خود علاوه بر نمایش بازی های انحصاری از جمله Gears of War 4، سخت افزار جدید اکس باکس و کنترلری دیگر نیز به روی صحنه خواهد آورد. با این حال، گفته شده که طراحی کنترلر تفاوت عمده ای با آنچه که اکنون می بینیم ندارد و صرفا ورژنی آپدیت شده است.

اکس باکس 1.5، سخت افزاری جداگانه، اکس باکس اسلیم، یا هر چه که این محصول جدید باشد، قطعا به منظور قدرتمندتر ساختن برند اکس باکس در برابر رقبای ژاپنی و کنسول های جدیدشان توسعه یافته است.

E3 2016 در تاریخ 25 تا 27 خردادماه برگزار شد و انتظار می رود مایکروسافت و سونی طی آن کنسول های جدید خود را به نمایش بگذارند. هفته پیش نینتندو رسما عدم حضور NX، کنسول جدید خود در این نمایشگاه را تایید کرد و گفت در E3 روی بازی هایی نظیر The Legend of Zelda تمرکز خواهند کرد.

یوبیسافت و الکترونیک آرتز نیز با عناوین جدیدی که انتهای سال 2016 آماده عرضه خواهند داشت به لس آنجلس رفته تا نمایشی جذاب داشته باشند. از سوی دیگر شایعاتی در مورد حضور راک استار شنیده می شود و اگر بخت و اقبال با ما یار باشد، می توانیم شاهد رونمایی از Red Dead جدید طی ماه آینده باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehdi Bashari
    Mehdi Bashari | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    امیدوارم سورپرایزای خوبی داشته باشه مایکرو:microsoft:

مطالب پیشنهادی