ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Herobots – Build to Battle؛ مبارزات رباتیک

شاید تولیدکنندگان اپلیکیشن ها موبایل تمایل کمتری به انتشار آثار خود در سیستم عامل ویندوز فون داشته باشند، اما در میان این بیابان هموار همیشه شاهد دریاچه هایی هستیم که می توانند تا مدت ها ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

شاید تولیدکنندگان اپلیکیشن ها موبایل تمایل کمتری به انتشار آثار خود در سیستم عامل ویندوز فون داشته باشند، اما در میان این بیابان هموار همیشه شاهد دریاچه هایی هستیم که می توانند تا مدت ها مسافران خود را سیراب کنند. Herobots - Build to Battle آمده تا همین وظیفه را برعهده بگیرد؛ عنوانی که مطمئنا سیستم عامل های دیگر حسرت داشتنش را می خورند.

Herobots - Build to Battle با وجود این که از زیر مجموعه های فایتینگ یا مبارزه ای محسوب می شود اما دارای تفاوت های مثبت زیادی با آثار این سبک است. همان طور که از اسم بازی می توان حدس زد، در این عنوان باید در نقش رباتی با دیگر همنوعان خود مبارزه کنید.

اولین نکته بسیار مثبت بازی که از همان ابتدا شما را شیفته خود خواهد کرد، بخش شخصی سازی و انتخاب های ربات های گوناگون است. قبل از شروع مبارزات می توانید میان سی ربات مختلف آن چیزی که دوست دارید را انتخاب کنید. پس از انتخاب ربات خود، نوبت به بخش شخصی سازی می رسد. در اینجا دو راه دارید: تغییرات ظاهری به مبارز خود بدهید یا او را با سلاح ها و زره های جدیدی مجهز کنید.

بدون شک تنوع بالا در این بخش باعث خواهد شد برای تجهیزات بیشتر، مدت ها به انجام بازی بپردازید. پس از انتخاب ربات خود و وارد شدن به میدان مبارزات دومین نکته ای که بدون شک دل بازیکنان را خواهد ربود، نمای دوربین بازی است. برخلاف عناوین سبک فایتینگ، Herobots - Build to Battle دو بعدی یا دو و نیم بعدی نبوده و کاربر از نمای بالا به بازی اشراف دارد.

Herobots-Build to Battle-game
نمایی از میدان مبارزات بازی. 

این ویژگی باعث شده تا شاهد آزادی عمل بسیار بیشتری در طول مبارزات باشید. بنابراین می توانید به نقاط گوناگون زمین حرکت کرده و حریف را با ضربات مختلف خود نوازش دهید. برای حرکت دادن ربات هم تنها کافی است تا نقطه ای که می خواهید او برود را لمس کنید. کنترل از این ساده تر و جذاب تر؟ همچنین به واسطه ویژگی مورد بحث، زدن فن های مختلف که از واجبات سبک فایتینگ بوده و Herobots - Build to Battle نیز از آن مستثنی نیست، بسیار لذت بخش تر از همیشه خواهد بود.

با وجود این که استودیو سازنده بیش از صد مرحله در بخش تک نفره بازی قرار داده تا با آن ها بتوانید مدت ها سرگرم شوید، اما لذت واقعی از بازی را زمانی خواهید برد که به جنگ بازیکنان سراسر جهان بروید. واقعا لذت مبارزه در میدان Herobots - Build to Battle با دیگر کاربران آب از دهان هر گیمری سرازیر می کند.

اکنون شما به تمامی المان های بالا یک گرافیک جذاب با رنگ بندی شاد را هم اضافه نمایید تا متوجه شوید در کنار موسیقی و صداگذاری دقیق، بازی چگونه گیمرها را غرق در دنیای خود می کند. فکر نمی کنیم برای سخن پایانی لازم باشد تجربه Herobots - Build to Battle را پیشنهاد بدهیم، چون المان های مثبت بازی به خوبی گویای همه چیز هستند.

Herobots - Build to Battle

Herobots - Build to Battle

سازنده: Rules Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز فون حجم: 84.25 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی