ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 7 احتمالا به Smart Connector مجهز نخواهد بود

از سال گذشته که آیپد پرو به همراه قابلیت Smart Connector برای اتصال کیبورد عرضه شد، شایعاتی درباره احتمال استفاده مجدد از آن در آیفون 7 به گوش می رسید. اوایل امسال هم با عرضه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

از سال گذشته که آیپد پرو به همراه قابلیت Smart Connector برای اتصال کیبورد عرضه شد، شایعاتی درباره احتمال استفاده مجدد از آن در آیفون 7 به گوش می رسید. اوایل امسال هم با عرضه آیپد پروی کوچکتر 9.7 اینچی، یکبار دیگر به به این شایعات دامن زده شد و تقریبا مطمئن بودیم که باید منتظر Smart Connector در آیفون بعدی بود.

اما حالا بنابر گزارشی که اخیرا از سوی Mac Otakara منتشر شده، اپل تصمیم گرفته تا از Smart Connector در آیفون 7 بهره نبرد و البته دلیلی روشن نیز برای این تصمیم بیان نشده است.

این گزارش در حالی انتشار یافته که دو ماه پیش، تصاویری متنسب به آیفون 7 در اینترنت پخش شدند و حکایت از وجود دوربین دوگانه و Smart Connector در آیفون بعدی اهالی کوپرتینو داشتند. البته از همان ابتدا، شک و شبهه های زیادی در رابطه با تصاویر مورد بحث وجود داشت و به زعم بسیاری، نمی توانستیم به آنها استناد کنیم.

هنوز به صورت قطع مشخص نیست که آیا کمپانی اپل، بالاخره از Smart Connector در آیفون بعدی خود استفاده خواهد کرد یا خیر. اما اگر این گزارش صحت داشته باشد، مطمئنا باعث ناامیدی طرفدارانی خواهد شد که منتظر بودند تا از Smart Connector و قابلیت های جالبی که با خود به همراه می آورد در آیفون 7 استفاده نمایند. در هر صورت شاید بتوان امیدوار بود که ساکنین کوپرتینو، حداقل در آیفون 8 خود از این قابلیت بهره ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Metal
    Metal | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    آخه من موندم همون موقع هم ميگفتم كه اسمارت كانكتور به چه درد آيفون ميخوره ؟!
    نكنه باز برگشتيد ميخواين صفحه كليد اضافه بشه !!
    در ضمن وقتي بقيه شركتها همچين چزيز ندارند نبودش و بودنش نقص حساب نميشود
    مثلا تاچ ٣ بعدي يك منفعت است
    پورت لايتينگ براي انتقال صدا به حاي پورت هدفون يك منفعت بزرگ براي افزايش كيفيت صدا است و ميتونه كاربرد وحشتناك بالايي داشته باشد

  • Bagher
    Bagher | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    فقط خیلی دوست دارم بدونم این شگفت انگیزی که اپل میگه چیه فکر کنم بره خرید کنه ,یا آشپزی کنه

مطالب پیشنهادی