ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن تقویم گوگل با پشتیبانی بهتر از کنفرانس های تلفنی به روز رسانی شد

گوگل امروز از بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن تقویم خود خبر داده که پشتیبانی از کنفرانس های تلفنی را در آن ارتقا می دهد. با این آپدیت، هر زمان که کاربر قصد شرکت در یک کنفرانس ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

گوگل امروز از بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن تقویم خود خبر داده که پشتیبانی از کنفرانس های تلفنی را در آن ارتقا می دهد. با این آپدیت، هر زمان که کاربر قصد شرکت در یک کنفرانس تلفنی را داشته باشد، اپلیکیشن به طور خودکار رمز عبور را برای او وارد خواهد کرد.

برای شرکت در کنفرانس های تلفنی از طریق Google Calendar، لازم است که روی شماره مخصوص آن در بخش رویدادهای تقویم اشاره کنید. در نسخه های پیشین اپ برای ورود به این کفرانس می بایست رمز عبور را به طور دستی وارد می کردید، اما با بروزرسانی این قابلیت تنها یک اشاره به رویداد تقویم برای ورود به کنفرانس کفایت می کند و دیگر نیازی به وارد کردن رمز عبور نیست.

tap-to-call

اپلیکیشن تقویم گوگل از این پس با جستجو در توضیحات نوشته شده برای رویدادها، رمز عبور را پیدا کرده و آن را به طور خودکار برای ورود شما به کنفرانس تلفنی وارد می کند. در صورتی هم که موفق به این کار نشود، می بایست به همان شیوه قدیمی رمز عبور را به طور دستی وارد اپلیکیشن کنید.

Google Calendar رایگان است، و می توانید همین حالا آخرین نسخه اش را از پلی استور گوگل دانلود نمایید. بد نیست بدانید که این بروزرسانی درست یک روز بعد از اضافه شدن اعلان های یادآور به نسخه تحت وب به نسخه اندروید اپ تقویم گوگل اضافه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی