ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار چند تصویر منتسب به آیفون ۷ و اجزای داخلی آن

تصویر فوق ساعتی پیش در وب سایت چینی «Weibo» به انتشار درآمده و منتسب به آیفون ۷ است. در این تصویر که بدنه پشتی دستگاه را به نمایش می کشد، می توان ماژول دوربین بزرگی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

تصویر فوق ساعتی پیش در وب سایت چینی «Weibo» به انتشار درآمده و منتسب به آیفون ۷ است. در این تصویر که بدنه پشتی دستگاه را به نمایش می کشد، می توان ماژول دوربین بزرگی را مشاهده کرد که البته باز هم مشمول برآمدگی شده.

بزرگتر شدن ماژول دوربین در نگاه اول این سوال را پیش می آورد که آیا اپل تصمیم دارد سنسوری با رزولوشن بالاتر از ۱۲ مگاپیکسل در آیفون ۷ به کار گیرد یا خیر. در هر صورت، تصویری که امروز از سوی چینی ها منتشر شده، با نمونه های قبلی هماهنگی دارد و می توان عناصر یکسانی را در آنها دید.

Screen Shot 1395-03-03 at 15.14.33-w800

برای مثال، در همین تصویر می توان مشاهده کرد که خطوط آنتن در پشت دستگاه جای گرفته اند و کاملاً حذف نشده اند، هر چند که جای آنها اندکی تغییر کرده و حالا کمتر در دید هستند. شخصی که این تصاویر را افشا نموده، چند عکس دیگر از کابل نمایشگر را نیز منتشر کرده است که از نمونه بکار رفته در آیفون ۶ اس، متفاوت به نظر می رسد.

همانگونه که پیش از این نیز ذکر شده بود، آیفون ۷ قرار نیست در بحث طراحی، تغییر خاصی نسبت به آیفون ۶ و ۶ اس داشته باشد. گویا اپل تصمیم دارد بخش های داخلی این موبایل را بروز رسانی کرده و تمرکز خود را بر روی بهبود دوربین ها، پردازنده و عملکرد گرافیکی آن معطوف کند. شایعاتی نیز در خصوص ضد آب شدن آیفون ۷ مطرح شده است.

از طرف دیگر در روزهای گذشته خبر رسیده بود که اپل تصمیم دارد آیفون ۷ را در نمونه ۲۵۶ گیگابایتی هم عرضه کند اما گویا نسخه ۱۶ گیگابایتی آیفون همچنان به عنوان مدل پایه به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • پارسا
    پارسا | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    فک نکنم این باشه این طرح ها الکیه ولی خدا کنه که خیلی بهتر از این باشه این عینه اسباب بازیه ....
    چون من میخوام ایفون 7 بخرم پولشم چند ساله اماده کردم گزاشتم کنار ??? خداکنه یه چیز شیک و خوب باشه نه این
    البته اینا ممکنه شایعه باسه یعنی یارو الکی به چیز میسازه بعد قطعات ایفون قبلی رو میزاره بقلش بعد عکس میگیره میزاره تو ی فضای مجازی .... اینم جزو حاشیه هاس دیگه ? اگه یکم اینا بفهمن مردم اون حسو نسبت به گوشی ها ی جدید دارن چون اینجودی همه میفهمن چی میخاد بیاد و .... در کل خدا کنه خوب باشه از نظر سخت افزار که عالیه ولی ظاهر هم خیلی بیشتر مهم هستش

  • پویا جباری ثانی
    پویا جباری ثانی | ۳ خرداد ۱۳۹۵

    استیو کجایی که تیم کوک سیبتو خورد :(

  • مسعود
    مسعود | ۳ خرداد ۱۳۹۵

    طراحی به شدت توی ذوق می زنه .
    ای کاش مثه سرفیس بوک که توی کنفرانس مایکی همه رو شگفت زده کرد ، اپل هم یه چیزی معرفی کنه شگفت زده بشیم ، خسته شدیم از خوندن خبرهای تکراری ، مقایسه های تکراری ، ...

  • farzad37j
    farzad37j | ۳ خرداد ۱۳۹۵

    اگه واقعا اينطوري باشع آشغاله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی