ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Oppo تصویری از نسخه آزمایشی موبایلی با نمایشگر تاشو را منتشر کرد

کمپانی Opp اخیراً نسخه ای آزمایشی از موبایلی با طراحی انعطاف پذیر را توسعه داده که تا حدودی یادآور دوران موبایل های تاشوی ساده (غیرهوشمند) است. طراحی این اسمارت فون به گونه ای از آب ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

کمپانی Opp اخیراً نسخه ای آزمایشی از موبایلی با طراحی انعطاف پذیر را توسعه داده که تا حدودی یادآور دوران موبایل های تاشوی ساده (غیرهوشمند) است. طراحی این اسمارت فون به گونه ای از آب در آمده که نوعی تبلت با لولایی در وسط را در ذهن تداعی می کند که می توان آن را تا نموده و در جیب جای داد. ضمناً این نسخه آزمایشی خاص، به سیستم عامل اندروید مجهز شده است.

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این دستگاه تاشو در دست نبوده و مشخصات سخت افزاری آن مانند چیپست، حافظه داخلی و حافظه رم نامشخص باقی مانده اند. با این حال، با توجه به تصویر انتشار یافته می توان گفت که دستگاه جدید Oppo، یک نمایشگر واحد و خمیده ندارد و در عوض، به دو نمایشگر در هر سمت با شکافی بسیار باریک در میان شان مجهز شده است.

samsung_flexible_amoled-1-800x420

Oppo تنها تولیدکننده موبایل های هوشمندی نیست که به دنبال توسعه اسمارت فون های انعطاف پذیر است. سامسونگ هم در ماه اکتبر سال گذشته، اسمارت فونی انعطاف پذیر را به نمایش گذاشت که البته نمایشگر نسخه آزمایشی آن، واقعا خم می شد و نیازی به قرارگیری نوعی شکاف در میان دو نمایشگر مختلف نبود.

در نهایت باید اشاره کرد که نسخه آزمایشی موبایل Oppo، همانند دستگاهی که سامسونگ به نمایش درآورد، به سمت پشت خم نمی شود و به نظر می رسد که بیشتر به پتنت ثبت شده از سوی HTC در سال 2010 شباهت دارد که موبایلی با طراحی کتابچه ای را به نمایش می گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ارمین
    ارمین | ۵ خرداد ۱۳۹۵

    عکس بالای مطلب اصلی اره مال اومو هستش کلی عکس وسط مطلب که مال سامسونگ هستش این عکس این وسط چیکار میکنه اخه وقتی مال اومو نیست

    • shahab
      shahab | ۵ خرداد ۱۳۹۵

      منظورت اوپو هستش دیگه ؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی