ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild بالاخره رونمایی شد [تماشا کنید]

نینتندو پیش از آن که کنسول Wii U به بازار عرضه شود، خبر از ساخت نسخه جدیدی از سری بازی Zelda داده بود که حالا بعد از آن سال ها، نام کاملش را مشخص نموده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

نینتندو پیش از آن که کنسول Wii U به بازار عرضه شود، خبر از ساخت نسخه جدیدی از سری بازی Zelda داده بود که حالا بعد از آن سال ها، نام کاملش را مشخص نموده است: The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

طی 4 سال گذشته، نینتندو بارها عنوان جدید سری The Legends of Zelda را تبلیغ کرده و گفته که باید منتظر بزرگترین بازی این فرنچایز تا به امروز بود. از یک سو، به نظر می رسد سیاهچاله های موجود در محیط بازی، بسیار بزرگ تر از نسخه های قبلی خواهند بود و از سوی دیگر، «جهان بالایی» (Owerworld) نیز نیز وسعتی به مراتب بیشتر از سابق خواهد داشت.

بدیهی است که اندازه نقشه، دلیلی موجه بر وسعت گیم پلی Breath of the Wild به حساب نمی آید و نینتندو امیدوار است که در این بخش نیز عملکردی فوق العاده از خود به جای گذاشته و نظر مخاطبان را جلب کند.

طبق معمول، گیمر در طول گیم پلی به تجهیزات استاندارد سری Zelda، مانند شمشیر، سپر و کمان دسترسی خواهد داشت اما روش های جایگزینی برای پیشروی در مبارزات نیز در نظر گرفته است. برای مثال در بخش های مختلفی از گیم پلی به نمایش درآمده، شخصیت لینک به آرامی به کمپ های دشمنان نزدیک شده و آنها را به آتش می کشد.

به تبع همین مسئله، به نظر می رسد که مخفی کاری برای اولین بار نقشی اساسی در سری The Legend of Zelda پیدا کرده و لینک می تواند از گیاهان برای حرکت مخفیانه به سما دشمنان یا اسب هایی که امکان رام کردن آنها میسر است، استفاده نمود. ضمناً امکان شخصی سازی گسترده ای در بازی فراهم شده که سبب می شود گیمر بتواند لباس های مختلف به تن لینک کند؛ از لباس سنتی وی گرفته با لباس هایی پوشیده از بدنه فلزی.

در حال حاضر عرضه The Legend of Zelda: Breath of the Wild تنها روی کنسول Wii U به صورت رسمی تایید شده اما انتظار می رود که این بازی در سال 2017، علاوه بر Wii U، روی پلتفرم مورد انتظار NX نیز منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی