ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش موفقیت آمیز موبایل P9 سهم هوآوی از بازار اسمارت فون ها را به ۸.۵ درصد رسانده است

کمپانی چینی هوآوی به تازگی اعلام نموده که فروش اسمارت فون هایش نسبت به سال گذشته، رشدی 64 درصدی را تجربه کرده اند. هوآوی همچنین در بیانیه اخیر خود آورده که طی شش هفته گذشته، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

کمپانی چینی هوآوی به تازگی اعلام نموده که فروش اسمارت فون هایش نسبت به سال گذشته، رشدی 64 درصدی را تجربه کرده اند. هوآوی همچنین در بیانیه اخیر خود آورده که طی شش هفته گذشته، بالغ بر 2.6 میلیون واحد از تلفن های هوشمند P9 و P9 Plus را به فروش رسانده که سبب می شود P9 در جایگاه سوم فروش موبایل های اسمارت قرار گرفته و 8.5 درصد از سهم بازار را در اختیار کمپانی سازنده اش قرار دهد.

هوآوی می گوید مردم کشورهای چین، فرانسه، فنلاند و بریتانیا تمایل بیشتری به P9 نشان داده اند و نقشی اساسی در فروش موفقیت آمیز آن ایفا نموده اند. این برند چینی در حالی خبر از موفقیت روزافزون خود می دهد که دیگر هموطنانش نظیر Oppo، شیائومی و لنوو کماکان با مشکلاتی در فروش محصولات پرچمدار و برتر خود مواجه هستند.

موبایل P9 در ماه آوریل گذشته معرفی شد و از همان زمان به دلیل بهره مندی از ماژول دوربین دوگانه، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. P9 در زمان خود هم از بهترین مشخصات سخت افزاری برخوردار بود و از نمایشگر خمیده 5.2 اینچی با رزولوشن Full HD، سه یا چهار گیگابایت حافظه رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده هشت هسته ای Hisilicon Kirin 955 بهره می برد.

دوربین سلفی این موبایل، به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز است و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، خیال خریداران از امکان کار با P9 در طول یک روز را راحت می نماید. در همین حال، P9 Plus در مجموع از منظر سخت افزاری آنقدرها با P9 تفاوت ندارد اما از نمایشگری 5.5 اینچی با باتری 3400 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saleh
    saleh | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

    چرا کسی نظری نداره :D

    • ali
      ali | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

      chon huawei mozakhrafe:/

      • reza
        reza | ۳ تیر ۱۳۹۵

        چون به سامسونگ ی ها زور داره هوآوی بهتره

مطالب پیشنهادی