ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل چهارمین پیش نمایش از اندروید N را منتشر کرد

گوگل امروز و در کنار آخرین نسخه نهایی شده کیت توسعه دهندگان اندروید، چهارمین پیش نمایش از ورژن N پلتفرم موبایلی اش را نیز عرضه کرده است. کمپانی ساکن مانتین ویو، در اطلاعیه ای مرتبط ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

گوگل امروز و در کنار آخرین نسخه نهایی شده کیت توسعه دهندگان اندروید، چهارمین پیش نمایش از ورژن N پلتفرم موبایلی اش را نیز عرضه کرده است. کمپانی ساکن مانتین ویو، در اطلاعیه ای مرتبط نیز آورده که در نسخه ی تازه منتشر شده تمامی API ها قطعی و نهایی شده اند و رفته رفته می توانیم منتظر ارائه ی نسخه ی فاینال این سیستم عامل در تابستان پیش رو باشیم.

ناگفته نماند دستگاه هایی که به عضویت طرح «اندروید بتا» درآمده اند، یا تا به حال چهارمین پیش نمایش اندروید N را دریافت کرده اند یا اینکه به زودی این به روز رسانی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. بد نیست خاطر نشان سازیم که ورژن یاد شده برای دیوایس هایی همانند نکسوس ۶، نکسوس ۵ اکس، نکسوس ۶ پی، نکسوس ۹ و تبلت پیکسل C عرضه خواهد شد و از دیگر دستگاه های سازگار با آن نیز می توان به اکسپریا Z3 سونی و برخی از محصولاتی که تحت پروژه اندروید وان به بازار آمده اند اشاره داشت.

از آنجایی که گوگل می گوید API های پلتفرم در دست توسعه اش نهایی سازی شده اند، اکنون توسعه دهندگان قادر خواهند بود به روز رسانی های محصولات نرم افزاری خود را بر اساس API 24 در پلی استور منتشر کنند.

البته ساکنین مانتین ویو به این قشر -یا همان توسعه دهندگان- توصیه کرده اند که ابتدا برای آگاهی از عملکرد اپ هایشان روی اندروید N، آنها را از طریق قابلیت تست نمونه های بتای پلی استور عرضه نموده و پس از دریافت بازخوردها از جانب جمع کوچکی از کاربران و رفع نقص های موجود اقدام به ارائه ی نسخه فاینال کنند.

لازم است در انتها یادآور شویم که اگر شما دستگاهی در اختیار دارید که از نسخه ی فعلی اندروید N پشتیبانی به عمل می آورد می توانید با رفتن به آدرس android.com/beta عضو طرح اندروید بتا شده و آخرین پیش نمایش ارائه گشته از سیستم عامل مورد بحث را روی دیوایس تان محک بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hassan
    hassan | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

    کسانی که نکسوس 6p دارن آپدیت نکنن خیلی مشکلات داره
    موقعی که تماس گرفته می شه فقط زنگ می خوره و نشون نمی ده چه کسی داره تماس می گیره حتی صفحه موبایل هم روشن نمی شه
    android web viewer هم غیر فعال شده و نمی شه فعالش کرد بالطبع خیلی از اپ ها هم به مشکل خوردن
    یکبار هم فکتوری ریست کردم بازهم درست نشد
    به سایل گوگل رفتم و دیوایس ام رو unenroll کردم هنوز براش نسخه استیبل نیومده

  • Reza shirinnejad
    Reza shirinnejad | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

    سونی مثل همیشه پیشگام در فناوری و به فکر کاربران ? ?

  • علی
    علی | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    اچ تی سی 10 نداره؟

مطالب پیشنهادی