ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان اشتراک گذاری ویدیوهای ۱۴۰ ثانیه ای در توییتر فراهم شد

توییتر به کاربران اجازه می دهد تا ویدیوهای طولانی تری را در توییت های خود ارسال کنند. اکنون محدودیت ویدیوها به ۱۴۰ ثانیه رسیده است، در حالی که محدودیت حروف یک توییت نیز به ۱۴۰ کاراکتر می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

توییتر به کاربران اجازه می دهد تا ویدیوهای طولانی تری را در توییت های خود ارسال کنند. اکنون محدودیت ویدیوها به ۱۴۰ ثانیه رسیده است، در حالی که محدودیت حروف یک توییت نیز به ۱۴۰ کاراکتر می رسد.

این یکی دیگر از تغییراتی است که «جک دورسی»، مدیر عامل این شبکه اجتماعی توسط آن در پی محبوب تر کردن بیشتر توییتر در بین کاربران و همچنین جذب کاربر جدید است. در سال های اخیر، سرویس هایی نظیر یوتوب و فیسبوک در زمینه ویدیو پیشرفت های بسیاری داشته اند اما توییتر، چنین پیشرفتی را تجربه نکرده بود.

از سوی دیگر اکنون شبکه اجتماعی مذکور به ناشرین ویدیوها در «Vine» اجازه می دهد تا بتوانند از محتوای خود و این سرویس استریم آنلاین ویدیو، کسب درآمد کنند. Vine از طرح «Amplify Open» توییتر استفاده خواهد کرد که در آن، آگهی ها پیش از شروع شدن یک ویدیو به نمایش کشیده می شوند.

در حال حاضر خبر می رسد که توییتر و Vine هر دو محدودیت های سابق را برداشته اند و کاربران این دو سرویس می توانند ویدیوهای ۱۴۰ ثانیه ای ارسال کنند. پیش از این کاربران توییتر با محدودیت ۳۰ ثانیه ای ویدیوها مواجه می شدند در حالی که کاربران Vine، تنها قادر به ارسال ویدیوهای بسیار کوتاه ۶ ثانیه ای بودند.

از ابتدای سال ۲۰۱۶، توییت های دارای ویدیو ۵۰ درصد افزایش داشته اند و این در حالیست که مدتی پیش، اینستاگرام نیز محدودیت ۱۵ ثانیه ای را برداشت و آن را به یک دقیقه رساند. در نتیجه اقدام کنونی توییتر به سبب رقابت تنگاتنگ میان شبکه های اجتماعی، از هر جهت کاملاً منطقی به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی