ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ارائه آپدیت رایگان اندروید اوتو و CarPlay اپل برای خودروهای کیا و هیوندایی ایران

خودروها هر روز هوشمند تر و پیچیده تر می شوند و طبیعی است که برخی خودروسازان از غافله به روز رسانی محصولات قدیمی خود عقب بمانند. به خصوص که افزودن تجهیزات ارتباطی و سیستم های ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

خودروها هر روز هوشمند تر و پیچیده تر می شوند و طبیعی است که برخی خودروسازان از غافله به روز رسانی محصولات قدیمی خود عقب بمانند.

به خصوص که افزودن تجهیزات ارتباطی و سیستم های نرم افزاری جدید به خودروهای قدیمی با هزینه های مستقیم و غیر مستقیم زیادی همراه است و بار مالی سنگینی را به خودروسازان تحمیل می کند.

اما غول خودروسازی کره، یعنی کمپانی های دوقلو کیا و هیوندایی، به تازگی راهکار ساده ای را برای به روز رسانی نرم افزاری برخی از محصولات فروخته شده خود از مدل های 2016 و 2017 اعلام کرده اند.

کیا قصد دارد تا با یک بروز رسانی گسترده اما رایگان، به ساده ترین شیوه امکان دسترسی خریداران مدل های سدونا، سراتو 2017، سورنتو 2016 ، سول 2014 - 2016 ، اپتیما 2015 و 2016 و اسپرتیج 2017 را به آخرین نسخه های اندروید AUTO و اپل CarPlay فراهم کند.

2016-mazda-cx5-v-hyundai-tucson-v-kia-sportage-comparison-44

شیوه کار بدین ترتیب است که مالک خودروها باید در سایت http://myuvo.com ثبت نام کند و پس از دریافت ایمل حاوی لینک دانلود نرم افزار مراحل نصب نرم افزار ویژه خودرو خود را که به شکل قدم به قدم در این سایت توضیح داده شده دنبال نماید. البته گفتنی است که این آپدیت نرم افزاری از اواخر این ماه میلادی (حدود 10 روز دیگر) در دسترس خواهد بود.

kia-optima-gt-dec2015-40

طبق تجربه آپدیت نرم افزاری هیوندای، پروسه نصب این آپدیت، از طریق پورت USB و SD CARD در مجموعه راهیاب ماهواره ای خودرو به راحتی امکان پذیر است و مدت زمان نصب برنامه نیز بسته به مدل های مختلف بین 45 دقیقه الی 4 ساعت به طول می انجامد.

البته هنوز دو شرکت وارد کننده خودروهای کیا و هیوندایی به کشورمان، اطلاعاتی در خصوص این آپدیت ارائه نکرده اند اما احتمال دارد که این به روز رسانه فارغ از نوع واردات خودرو به کشور، قابل انجام باشد و مالکان بتوانند شخصا نسبت به نصب این برنامه ها اقدام نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهران م.
    مهران م. | ۱ مرداد ۱۳۹۵

    ینی عالی... عالیییی

  • kasra_sh
    kasra_sh | ۳۰ تیر ۱۳۹۵

    فقط من اینجوریم یا کلا همگانیه که هر چی میخریم اتفاقای خوب برا جنس رقیبش میوفته؟ ??? پریروز جاروبرقی خریدم فرداش تخفیف خورد، گوشی خریدم هفته بعد پک طلایی ارائه شد ماشین ام جی خریدم سورنتو اپدیت داد بیرون

  • Reza Shahi
    Reza Shahi | ۳۰ تیر ۱۳۹۵

    واسه پراید کی میاد؟

مطالب پیشنهادی