ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

با روتر EA9500 Max Stream شرکت Linksys آشنا شوید

یک روتر حرفه ای با قابلیت های کاربردی، نیاز اساسی یک کسب و کار به شمار می رود و بسیاری از سازمان ها به چنین محصولی نیاز دارند. کمپانی Linksys به عنوان یک برند شناخته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۵۵

یک روتر حرفه ای با قابلیت های کاربردی، نیاز اساسی یک کسب و کار به شمار می رود و بسیاری از سازمان ها به چنین محصولی نیاز دارند. کمپانی Linksys به عنوان یک برند شناخته شده و صاحب نام در تولید تجهیزات شبکه، چنین محصولی با نام EA9500 Max Stream را وارد سبد محصولات خود نموده که یکی از قدرتمندترین روتر های سه بانده جهان به شمار می رود. در ادامه ی مطلب می توانید با مطالعه بیانیه خبری که از جانب روابط عمومی شرکت آواژنگ برای دیجیاتو ارسال شده است با این محصول بیشتر و بهتر آشنا شوید.

مهم ترین ویژگی در تجهیزات شبکه، نصب آسان است که این ویژگی در روتر سه بانده Linksys EA9500 در نظر گرفته شده و بدون نیاز به CD قادر به نصب و راه اندازی آن خواهید بود. نرم افزار اختصاصی Linksys Smart Wi-Fi که برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS ارائه شده، ساده ترین روش نصب و راه اندازی روتر را در اختیار کاربران قرار می دهد. به این صورت امکان مدیریت روتر توسط اسمارت فون یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید یا iOS فراهم می شود.

2

سه باند مجزا در روتر جدید لینک سیس در محدوده 2.4 تا 5 گیگاهرتز (یک باند 2.4 و دو باند 5 گیگاهرتز) فعالیت می کنند و بر اساس پیشنهاد این کمپانی، باند سوم به صورت انحصاری برای بازی های آنلاین و تجهیزات استریم اطلاعات در نظر گرفته شده است.

با به کارگیری سرعت هر سه باند در شبکه بی سیم می توانید سرعت 5.3 گیگابیت در ثانیه را تجربه کنید. آخرین نسخه از فناوری بی سیم AC استریم سریع اطلاعات و همچنین اجرای بازی های آنلاین روی چند دستگاه را تضمین می دهد. محدوده پوشش دهی قابل توجه روتر EA9500 برای سازمان ها و ادارات چند طبقه با فضای وسیع بسیار مناسب است و در صورتی که در برخی نقاط با مشکل پوشش دهی مواجه شوید، امکان اتصال آسان Range Extender برای افزایش محدوده وجود دارد.

3

وجود 8 آنتن در افزایش محدوده تحت پوشش تاثیر قابل توجهی دارند که دو آنتن در پشت روتر برای باند 2.4 گیگاهرتز و شش آنتن نصب شده در دو سمت روتر برای ارائه دو باند 5 گیگاهرتز به کار می روند.

مدیریت و پردازش داده ها با سرعت بالا از دیگر ویژگی های Linksys EA9500 به شمار می رود که به لطف حضور پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز فراهم گردیده است. علاوه بر امکان بهره مندی دستگاه های مختلف از شبکه بی سیم، هشت پورت اترنت گیگابیتی به مدیران IT و ادمین شبکه اجازه می دهد تا 8 دستگاه مختلف را با استفاده از کابل LAN به روتر متصل کنند.

4

امنیت در شبکه یکی از انتظارات مهم مدیران IT و شبکه به شمار می رود و لینک سیس نیز به همین منظور قابلیت رمزنگاری WPA2 به همراه فایروال SPI ارائه می دهد. تمامی تجهیزات با سیستم عامل مک و ویندوز قادر به استفاده از روتر Linksys EA9500 خواهند بود تا مجموعه کاملی از مدیران شبکه این روتر را برای سازمان و اداره خود انتخاب کنند.

در صورتی که به یک درایو ذخیره سازی تحت شبکه نیاز دارید تا تمامی دستگاه های متصل به شبکه از این درایو برای ذخیره سازی و دسترسی به اطلاعات استفاده کنید، یک عدد پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 روی روتر سه بانده EA9500 وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمید
    حمید | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    قیمت: 350 دلار ?

مطالب پیشنهادی