ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال مجهز شدن آیفون های بعدی اپل به حافظه ۲۵۶ گیگابایتی افزایش یافت

در سال ۲۰۱۶ هستیم و هنوز مدل پایه از آیفون های اپل با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی عرضه می شود. این شرکت پیشتر اذعان داشته که کاربران در صورت نیاز می توانند از فضای ابری iCloud ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

در سال ۲۰۱۶ هستیم و هنوز مدل پایه از آیفون های اپل با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی عرضه می شود. این شرکت پیشتر اذعان داشته که کاربران در صورت نیاز می توانند از فضای ابری iCloud بهره گیرند ولی چنین انتخابی برای کاربرانی که در کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند، چندان هم ساده نیست.

امروز ولی «دیجی‌تایمز» گزارش می دهد که آیفون ۷ و ۷ پلاس احتمالا مشمول نسخه ای با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز خواهند بود.

این نشریه تایوانی با توجه به ارتباط نزدیک خود به تامین کنندگان قطعات برای محصولات اپل، اذعان دارد که تولید کنندگان حافظه های فلش NAND با توجه به تقاضای بسیار بالا برای ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی این چیپ، قیمت های خود را افزایش داده اند و قرار است تا تا سه ماهه چهارم سال جاری میلادی شاهد همین افزایش قیمت ها باشیم.

این در حالیست که وال استریت ژورنال هم چند ماه پیش تایید کرده بود که حافظه داخلی آیفون در مدل پایه، ۳۲ گیگابایت خواهد بود و احتمالاً اپل با چیپ های ۱۶ گیگابایتی خداحافظی کرده است. اینطور که منبع یاد شده خبر داده بود، آیفون های بعدی اپل مشمول نسخه های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی خواهند بود ولی مشخص نیست که آیا نسخه ۲۵۶ گیگابایتی صرفاً برای نسخه پلاس به کار گرفته خواهد شد یا خیر.

در حال حاضر آیفون های اپل با حافظه داخلی ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می شوند که به علت تفاوت قیمت نه چندان توجیه پذیر، بیشتر کاربران همان نسخه های ۱۶ گیگابایتی را انتخاب می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی