ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت DxO یکسال پس از عرضه، از نخستین سری لوازم جانبی دوربین One پرده برداشت

تابستان گذشته DxO، شرکتی که به بررسی و امتیاز دهی سنسور دوربین ها اشتغال دارد، از یک دوربین کوچک به نام DxO One پرده برداشت که از طریق درگاه لایتنینگ به آیفون متصل می شد. ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۵۵

تابستان گذشته DxO، شرکتی که به بررسی و امتیاز دهی سنسور دوربین ها اشتغال دارد، از یک دوربین کوچک به نام DxO One پرده برداشت که از طریق درگاه لایتنینگ به آیفون متصل می شد.

این شرکت مدتی بعد با ارائه ی بروزرسانی های نرم افزاری، قابلیت های جدیدی به محصول خود اضافه کرد و حالا حدود یکسال پس از معرفی محصول، سازنده از لوازم جانبی متنوعی برای دوربین خود پرده برداشته است.

البته سازنده تنها به لوازم جانبی جدید بسنده نکرده و باز هم بروزرسانی تازه ای برای DxO One که قابلیت های بیشتری به دستگاه اضافه خواهد کرد، از جمله امکان اتصال وای-فای برای مشاهده ی تصویر دوربین و کنترل عملکردهای آن به شکل بیسیم از فاصله ی حداکثر 30 متری.

در مورد لوازم جانبی هم بد نیست از پایه ی ساده ای شروع کنیم که دوربین DxO روی آن قرار می گیرد، قطعه ای که تکمیل کننده ی قابلیت اتصال بیسیم به حساب می آید و بیشترین کارایی خود را در این حالت خواهد داشت.

stand-wi_fi-c2aemurielfranceschetti-selection-1140-w600

پس از آن به قاب 59 دلاری و ضد آب DxO One می رسیم که با دو پوشش پشتی متفاوت قابل خریداری است، یکی از آنها از گواهی IP67 برخوردار است و آنقدری نازک ساخته شده تا پس از قرار دادن دوربین داخل قاب، امکان سوایپ کردن و استفاده از نمایشگر لمسی دستگاه وجود داشته باشد، در حالی که پوشش دوم ضخیم تر است و امکان استفاده از دستگاه تا عمق 45 متری آب را فراهم خواهد کرد.

one-overview-accessoires-outdoor-shell-yellow-w600

سازنده علاوه بر این یک آداپتور اپتیکال برای دوربین خود طراحی کرده که 25 دلار قیمت دارد و با استفاده از آن می توانید فیلترهایی مثل ND یا حتی لنز های ماکرو یا فوق عریض را به محصول متصل نمایید.

one-overview-accessoires-optical-adapter-w600

هرچند لنز با گشادگی دیافراگم اف 1.8 و سنسور 1 اینچی کیفیت بالایی (خصوصاً در شب) برای DxO One رقم زده است، اما با این وجود قیمت بالای دستگاه یکی از موانع اصلی در مقابل استقبال کاربران از این محصول جذاب به حساب می آید.

بر همین اساس سازنده در کنار عرضه ی لوازم جانبی و بروزرسانی های نرم افزاری جدید، 100 دلار نیز از قیمت محصول را کاهش داده و آن را با قیمت 499 دلار به فروش می رساند. در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویر لوازم جانبی طراحی شده برای DxO One را مشاهده نمایید.

phpuaroqq-w600

phpcxw5xz-w600

phpqz2fzz-w600

one-overview-accessoires-stand_0-w600

dxo-one-accessoire-1-w600

phpvddi2z-w600

phpayf0xm-w600

outdoor-shell-c2aemurielfranceschetti-selection-2-162-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی