ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پهپاد گوپرو
تکنولوژی

گوپرو ۲۹ شهریور پهپاد کارما را معرفی می کند

حساب رسمی کمپانی گوپرو اعلام کرد که در روز ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) برای اولین بار از پهپاد خود با نام «کارما» (Karma) رونمایی خواهد کرد. تا به امروز اطلاعات زیادی از این محصول ارائه نشده و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

حساب رسمی کمپانی گوپرو اعلام کرد که در روز ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) برای اولین بار از پهپاد خود با نام «کارما» (Karma) رونمایی خواهد کرد. تا به امروز اطلاعات زیادی از این محصول ارائه نشده و شرکت سازنده جز انتشار یکی دو کلیپ کوتاه چیزی در این باره در اختیار مخاطبان نگذاشته است.

برای اولین بار در اواخر اردیبهشت سال قبل بود که باخبر شدیم این استارت آپ تولید دوربین های اکشن کم قصد ساخت یک پهپاد دارد. نام کارما از همان زمان مطرح شد و وعده عرضه آن را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ دادند، اما تا به امروز چنین وعده ای عملی نشده است.

گفته می شود گوپرو قصد دارد این پهپاد را همزمان با دوربین پرچمدار جدید کمپانی، یعنی Hero 5، رونمایی کند.

این استارت آپ در ابتدای فعالیت خود با رشدی سرسام آور پیشرفت کرد و موجی نسبتاً بزرگ را در بازار به راه انداخت، طوری که در مقطعی موسس و مدیرعامل آن نیک وودمن (Nick Woodman) به یکی از پردرآمدترین مدیران کمپانی های تکنولوژیک در آمریکا بدل شده بود.

با این حال تب و تاب اولیه به تدریج فروکش کرد و کاهش آمارهای فروش آغاز شد. کار به جایی رسید که این کمپانی ناچار به تعدیل بخشی از نیروهای خود شد. به نظر می رسد عدم توانایی گوپرو در ارائه محصولی جدید که بتواند مشتریان تازه ای را جلب نماید، عمده ترین مشکل این شرکت به شمار می رود.

حالا بعد از گذشت نزدیک به دو سال قرار است یک دوربین پرچمدار جدید از گوپرو رونمایی شود و وودمن امیدوار است که همزمانی آن با معرفی اولین پهپاد کمپانی، بتواند راهکاری موثر برای خروج از بحران باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی