ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آکیلس به صاحبان گلکسی نوت 7 بابت استفاده از هدست Gear VR هشدار داد

در پی مشکل انفجار باتری گجت های گلکسی نوت 7، کمپانی آکیلس به مشتریان خود هشدار داده که به هیچ وجه هدست های واقعیت مجازی Gear VR را به پرچمدار فعلی سامسونگ متصل نکنند. سامسونگ نوت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۲۰

در پی مشکل انفجار باتری گجت های گلکسی نوت 7، کمپانی آکیلس به مشتریان خود هشدار داده که به هیچ وجه هدست های واقعیت مجازی Gear VR را به پرچمدار فعلی سامسونگ متصل نکنند. سامسونگ نوت 7 را اواخر ماه گذشته میلادی وارد بازار کرد، اما به خاطر مشکلاتی در باتری این گجت که موجب انفجار آن می شد، مجبور شد با انتشار بیانیه ای اعلام کند که کلیه دستگاه های فروخته شده خود در سراسر دنیا را به زودی جمع آوری خواهد کرد.

کمپانی آکیلس نیز با توجه به مشکلات باتری گلکسی نوت 7 به مشتریان خود توصیه کرده که تا اطلاع ثانوی، هرگز این تلفن هوشمند را برای استفاده داخل هدست Gear VR قرار ندهند، چرا که انفجار دستگاه در حالی که روی سر کاربر قرار گرفته می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

آکیلس از طریق ارسال یک ایمیل به مشتریان هدست Gear VR خود این موضوع را اطلاع رسانی کرده است. همچنین برای افرادی که ممکن است این ایمیل را از دست داده باشند، سازندگان هدست Gear VR این پیغام هشدار را در صفحه اصلی وبسایت خود نیز قرار داده اند. آکیلس همچنین تأکید کرده که مسئول پاسخگویی به مشکلات گلکسی نوت 7 نیست و کاربران بابت این موضوع باید به خود سامسونگ مراجعه کنند.

گفتنی است سامسونگ برای جمع آوری گلکسی نوت 7 های معیوب از بازار برنامه دقیقی را پیش گرفته و قصد آن کرده تا در عوض دستگاه هایی که از مشتریان پس می گیرد، دستگاه نو و بدون نقصی را تحویل آنان دهد. اما هنوز مشخص نیست که کمپانی کره ای این فرآیند باز پس گیری را از چه زمانی آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • nima
    nima | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    ???? این یکی خنده دار بود ناموسا

  • farzad37j
    farzad37j | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    حالا حس كن فيلم نگاه ميكني و بمب منفجر شد تو قسمتي از فيلم.خخخخخخخخ.ميبيني بينيت داره ميسوزه.انتقال حس واقعي.?????

  • حسن
    حسن | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    تصور کن یهو تو صورتت بترکه ?

مطالب پیشنهادی