ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بندهای هرمس برای اپل واچ سری 2 معرفی شد

بالاخره همانطور که انتظارش می رفت، دومین نسخه از ساعت هوشمند اپل نیز با نام اپل واچ سری 2 معرفی شد. اگرچه ساعت از لحاظ ظاهری تغییر خاصی نداشته اما از درون پیشرفت های قابل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۲:۴۱

بالاخره همانطور که انتظارش می رفت، دومین نسخه از ساعت هوشمند اپل نیز با نام اپل واچ سری 2 معرفی شد. اگرچه ساعت از لحاظ ظاهری تغییر خاصی نداشته اما از درون پیشرفت های قابل ملاحظه ای دارد.

برای مثال این ساعت را می توان یکی از بهترین گزینه هایی دانست که شناگران می توانند استفاده کنند چرا که اپل واچ سری 2 تا عمق 50 متری هم نسبت به نفوذ آب از خود مقاومت نشان خواهد داد.

گذشته از سخت افزار قوی تر و نمایشگری بهتر نسبت به نسخه ابتدایی، این ساعت به بندهای متنوعی نیز مجهز می شود تا علاقه مندان به مُد نیز بتوانند سلایق خود را به معرض نمایش گذارند.

شرکت فرانوسی هرمس که در زمینه مُد فعالیت دارد، بندهای مختلفی برای این ساعت معرفی کرده که زیبای اپل واچ سری 2 را صد چندان می کند.

بند Double Tour با قیمت 1250 دلار، Single Tour هم از 1100 تا 1150 دلار به فروش می رسد اما گران قیمت ترین مدل این ساعت را می توانید با پرداخت 1500 دلار از آن خود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی