ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت Google Home و دیگر محصولات جدید گوگل فاش شد

نگاهی به دنیای فناوری نشان می دهد رقابت قابل توجهی برای تولید دستیار دیجیتالی صوتی بین غول های این حوزه شکل گرفته است؛ از جمله Google Home که در کنفرانس I/O توسط شرکت ساکن مانتین ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

نگاهی به دنیای فناوری نشان می دهد رقابت قابل توجهی برای تولید دستیار دیجیتالی صوتی بین غول های این حوزه شکل گرفته است؛ از جمله Google Home که در کنفرانس I/O توسط شرکت ساکن مانتین ویو معرفی شد.

این دستگاه مستقیم آمازون اکو به حساب می آید و به گزارش سایت Android Police قرار است با قیمت 130 دلار عرضه شود، در حالی که محصول آمازون 50 دلار گران تر است. البته بد نیست بدانید که آمازون یک نسخه ی کوچکتر از ابزار خود را هم با نام Echo Dot تولید می کند که نسل دومش تنها 50 دلار قیمت دارد.

اندروید پلیس علاوه بر این گزارش داده است که ابزار موسوم به کروم کست اولترا هم قرار است با قابلیت استریم محتوای 4K، پشتیبانی از ویدیوهای HDR و قیمت 70 دلار عرضه شود. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، باید بگوییم کروم کست جدید دو برابر مدل فعلی قیمت خواهد داشت.

اندروید پلیس ضمناً اعلام کرده گوگل قصد دارد یک روتر هوشمند هم به نام Google WiFi با قیمت 130 دلار عرضه کند. در نهایت لازم است اشاره کنیم که احتمالاً همه ی این محصولات جدید، در مراسم روز 13 مهر در کنار تلفن های هوشمند جدید پیکسل توسط گوگل معرفی خواهند شد.

پس تنها کافی است حدود دو هفته باقی مانده را منتظر بمانیم تا ویژگی های محصولات جدید این غول حوزه ی فناوری با جزئیات کامل مشخص گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی