ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بزرگترین اپراتورهای مخابراتی جهان فروش گلکسی نوت 7 را متوقف می کنند

بعد از رخداد حوادث پیرامون نسخه های امن گلکسی نوت 7 در روزهای گذشته و ماجرای اطلاع سامسونگ از وضعیت پیش آمده، اپراتورهای بین المللی یکی پس از دیگری اعلام کردند دست از فروش و تعویض ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۹ مهر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

بعد از رخداد حوادث پیرامون نسخه های امن گلکسی نوت 7 در روزهای گذشته و ماجرای اطلاع سامسونگ از وضعیت پیش آمده، اپراتورهای بین المللی یکی پس از دیگری اعلام کردند دست از فروش و تعویض نسخه های قدیمی نوت 7 خواهند کشید.

این اتفاق کمتر از دو روز بعد از گفته های AT&T در مورد احتمال توقف فروش این اپراتور رخ داد؛ سرانجام واحد روابط عمومی AT&T در بیانیه ای رسمی اعلام کرد تا کسب اطلاعات دقیق از طرف سامسونگ و مشخص شدن اوضاع گلکسی نوت 7، فروش و روند تعویض این تلفن هوشمند را متوقف خواهد کرد.

البته اپراتور مورد بحث همچنان به تشویق رجوع صاحبان گلکسی نوت 7 ادامه داده و از مردم درخواست می کند تلفن هوشمند خود را تحویل داده و مدل دیگری از سامسونگ یا هر برند متفاوتی را به رایگان دریافت کنند.

tmo-vs-att-vs-vzw

به دنبال این مسئله، حتی شرکت مخابراتی T-Mobile که چند روز پیش اذعان کرده بود به فروش نوت 7 فعلاً ادامه می دهد، گزارش داد با توجه به آتش گرفتن برخی از نسخه های امن این تلفن هوشمند، تمام مراحل فروش و تعویض نوت 7 را به طور کامل متوقف می کند.

اپراتور بین المللی T-Mobile در متن بیانیه خود از مردم خواهش کرده تلفن های نوت 7 (شامل نسخه امن) خود را خاموش کرده و آن را به نمایندگی های این شرکت بازگردانند. T-Mobile نیز در قبال خسارت مالی و جانی وارد شده به مصرف کنندگان، 25 دلار اعتبار درون شبکه ای اهدا می نماید.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و اپراتور فعال در حوزه تکنولوژی مخابراتی بین المللی Verizon نیز در حرکتی مشابه دست از فروش و عرضه گلکسی نوت 7 کشید.

شرکت ورایزن در بیانیه اخیر خود که از طریق ایمیل در اختیار رسانه ها قرار داده، اعلام کرد در حال حاضر سامسونگ در حال تحقیق در مورد امنیت نسخه های جایگزین شده گلکسی نوت 7 بوده و ورایزن تا نهایی شدن نتایج، فروش و تعویض این تلفن هوشمند را متوقف می کند.

به علاوه ورایزن از تمامی کسانی که قبل از این نوت 7 خریداری کرده اند تقاضا کرده با مراجعه به یکی از شعب این شرکت برای دریافت موبایل دیگری اقدام نمایند.

به نظر می رسد تقریباً کار گلکسی نوت 7 به پایان رسیده و خود شرکت سامسونگ تولید این تلفن هوشمند را به حالت تعلیق درآورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • javad
    javad | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

    سلام به همه داداشا


    کسایی که الان دارین سامسونگو نوتو مسخره میکنید چرا قبل از اینکه نوت 7 بیرون نیومده بود همه ساکت بودین.
    چون میدونستین هیچ گوشی تا یکی دوسال رودستش نمی اد با اون امکاناتو سنسور irisو تست دراپش

    من خودم از مشتریای سامسونگم و قبول دارم سامسونگ اشتباه بزرگی کرد و تاوانشم پس دادو مسعولیتشو قبول کرد ،ازین اشتباها خیلی کمپانی ها میکنن مثالش همین شرکتای خودرو سازی خودمون ولی بعدش گردن نمیگیرن
    سامسونگ مال بابام نیس که بیام ازش دفاع کنم چون از گوشی هاش راضی بودم دارم نظرمو میگم
    قبلشم هواوی داشتم ولی بخاطر تجربه بدی که از هواوی داشتم دیگه اصن سراغ خانواده هواوی نمیرم
    الانم گوشیم سامسونگ A5خیلیم راضیم.
    ولی یکم که فک کنیم میبینیم سامسونگ یکی از موثرترین شرکتا تو پیشرفت تکنولوژی موبایل و ارتباطات بوده .ایشالا s8 یانوت8جبران میشه?????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی