ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تست باتری پیکسل اکس ال گوگل
تکنولوژی

مقایسه باتری پیکسل اکس ال با آیفون 7 پلاس و گلکسی S7 Edge

دو تلفن هوشمند پیکسل به عنوان اولین موبایل های گوگل توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده اند و تا کنون انواع بررسی ها روی این دو پرچمدار تازه وارد صورت گرفته است. حالا هم ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

دو تلفن هوشمند پیکسل به عنوان اولین موبایل های گوگل توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده اند و تا کنون انواع بررسی ها روی این دو پرچمدار تازه وارد صورت گرفته است. حالا هم دوام باتری نسخه بزرگتر یعنی پیکسل اکس ال (XL) مورد آزمایش قرار گرفته و سپس با دو رقیب اصلی یعنی آیفون ۷ پلاس اپل و گلکسی S7 اج سامسونگ مقایسه شده است.

از گوگل به عنوان خالق سیستم عامل اندروید انتظار می رود که بهینه ترین سخت افزار را با این سیستم عامل عرضه کند. به همین دلیل حق داریم امیدوار باشیم که نسخه بزرگتر موبایل دست پرورده اهالی مانتین ویو با باتری ۳۴۵۰ میلی آمپر ساعتی اش عملکردی درخشان از خود به جا بگذارد.

در اولین مرحله از تست مدت دوام باتری با روشنایی نمایشگر ۲۰۰ نیت انجام می شود. این میزان روشنایی جهت محیط های داخلی کفایت می کند.

نتیجه گرچه مناسب و قابل قبول است، اما به هیچ وجه شگفت انگیز نیست. پیکسل اکس ال با نمایشگر ۵.۵ اینچی خود با رکورد ۷ ساعت و ۱۹ دقیقه، بعد از آیفون 7 پلاس با رکورد ۹ ساعت ۵ دقیقه در جایگاه دوم قرار می گیرد. پرچمدار سامسونگ نیز تنها با یک دقیقه کمتر از محصول گوگل سوم می شود. لازم به اشاره است که ظرفیت باتری پرچمداران سامسونگ و اپل به ترتیب برابر با ۳۶۰۰ و ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعت است.

تست کاربری روزمره نشان می دهد که پرچمدار گوگل با هر بار شارژ بدون نگرانی می تواند یک روز کامل و حتی چند ساعت بیشتر از آن را هم دوام بیاورد، توانی که در تعداد قابل توجهی از پرچمداران فعلی و پیشین یافت نمی شود.

خوشبختانه تلفن هوشمند پیکسل اکس ال گوگل از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و باتری نسبتاً حجیم آن کمتر از ۲ ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد. این رکورد حدود ۲۰ دقیقه بیشتر از پرچمدار کره ای و بسیار سریعتر از آیفون است.

Screen Shot 1395-07-29 at 15.14.10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • | ۳۰ مهر ۱۳۹۵

    چرا اسم سونی تو لیست نیست :-/

  • Alireza omid
    Alireza omid | ۳۰ مهر ۱۳۹۵

    just V20

  • s
    s | ۳۰ مهر ۱۳۹۵

    یجا دیگه بهترین باتری مالhtc بود الان ایفون شد

  • amir
    amir | ۲۹ مهر ۱۳۹۵

    در جواب اون اقایی ک گفت ایفون 2هسته فلانه ک اصلا ربطی نداره باید عرض کنم مصرف برق cpu 7پلاس ک 4هسته ای هستش تقریبا برابر با برقیه cpu مورد استفاده پرچمدار برقیس!! دوم اینکه در عوض صفحه نمایش ک فول اچ دی هست از اون ورم از این دو گوشی نزدیک 600 الی 700میلی اپر باتریش ضعیف تره!!
    چشم ها را باید شست جور دیگری باید دید!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی