ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیل اسپنسر تعبیر خود را از میزان «ترافلاپ» در پروژه اسکورپیو شرح می دهد

فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس و تیم وی مدت ها است که به تبلیغ کنسول پروژه اسکورپیو و قابلیت های آن در اجرای خالص رزولوشن 4K پرداخته اند. اجرای بازی ها در حالت 4K ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس و تیم وی مدت ها است که به تبلیغ کنسول پروژه اسکورپیو و قابلیت های آن در اجرای خالص رزولوشن 4K پرداخته اند. اجرای بازی ها در حالت 4K به این معناست که میزان ترافلاپ کنسول بسیار تحسین برانگیز خواهد بود.

اما ترافلاپ چیست؟ به صورت خلاصه، ترافلاپ را می توان میزان اسب بخار خالص یک پردازنده گرافیکی دانست. با این همه، ترافلاپ تنها فاکتور مهم در اجرای بهتر بازی های ویدیویی به شمار نمی رود و مسائل گوناگونی می توانند در تحقق این مهم دخیل باشند. حالا فیل اسپنسر نیز به صحبت در این باره پرداخته و تعبیر خود در ترافلاپ در پروژه اسکورپیو را ارائه داده است:

من سعی می کنم که با استفاده از این عبارت سخن نگویم. همه چیز مثل یک خودرو است؛ شما نمی توانید میزان سرعت خودرویی را صرفاً با درنظرگیری یک عامل بسنجید. اما فکر می کنم که یک ترفلاپ مثل اسب بخار است. احتمالاً ذهنیتی خواهید داشت که 100 اسب بخار یا 200 اسب بخار چه تفاوتی ایجاد می کند.

اما مسائل دیگری نیز وجود دارند؛ مسائلی که در سرعت اتومبیل تاثیرگذار هستند. جعبه دهنده، وزن اتومبیل و چیزهایی از این دست. اوضاع برای اسکورپیو هم به همین شکل است و تنها رقم مشخصی از ترافلاپ نیست که آن را قدرتمند می سازد.

گفتنی است که کنسول اکس باکس وان اسکورپیو قرار است در پاییز سال 2017 میلادی به بازار عرضه شود و وارد رقابتی مستقیم با کنسول پلی استیشن 4 پرو (بررسی دیجیاتو) خواهد شد. در همین حال، سونی قصد دارد با پلی استیشن 4 پرو، گزینه ای ارزان تر (و طبیعتاً ضعیف تر) در اختیار پی سی گیمرها بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۳ آذر ۱۳۹۵

    با این دوستمون کاملا موافقم. بازی انحصاری زیبا بسیار تاثیرش بیشتره. الان سونی و نینتندو چند تا بازی کاملا انحصاری و عالی دارن که توسط استودیوهای خودشون ساخته میشن اما اکس باکس در این مورد ضعیفه. باید سعی کنه استودیوهای داخلی قدرتمند و آی پی های انحصاری جون دار فراهم کنه.

  • Sajad Veismoradi
    Sajad Veismoradi | ۳ آذر ۱۳۹۵

    خطاب به جناب فیل عزیز: به جای کنسول قوی تر، بشینین چند تا بازی اختصاصی درست و حسابی برای این کنسول بزرگ و بی فایده تون بدید. فروش بیشتر کنسول به خاطر چند تا عدد بی معنی نیست و به خاطر بازی هاییه که اون کنسول با خودش عرضه می کنه. من که با خرید xbox one یک اشتباه مهلک رو انجام دادم دیگه این اشتباه رو تکرار نمی کنم.

    • Night Fury
      Night Fury | ۴ آذر ۱۳۹۵

      فیل اسپنسر که کامنت های دیجیاتو رو نمیشنه بخونه که میگی خطاب به فیل

  • alliabbas
    alliabbas | ۳ آذر ۱۳۹۵

    اووو چقدر دیر عرضه میکنه.تا اون موقع سونی ام بیکار نمیشینه ک

    • Night Fury
      Night Fury | ۴ آذر ۱۳۹۵

      پرو اومد دیگه

مطالب پیشنهادی