ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HTC و معرفی 30 محتوای جدید برای هدست Vive در نمایشگاه CES 2017

همانطور که می دانید هدست واقعیت مجازی HTC Vive تاکنون از موفقیتی مناسب برخوردار بوده و با وجود قیمت نسبتاً زیادش گفته می شود تا پایان آبان ماه بیش از 140 هزار واحد به فروش ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۴

همانطور که می دانید هدست واقعیت مجازی HTC Vive تاکنون از موفقیتی مناسب برخوردار بوده و با وجود قیمت نسبتاً زیادش گفته می شود تا پایان آبان ماه بیش از 140 هزار واحد به فروش رسانده است.

چندی پیش هم شنیدیم که HTC قصد دارد نسل دوم هدست وایو را در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند، اما کمی بعد کمپانی تایوانی تمام شایعات پیرامون این قضیه را رد کرد.

با این تفاسیر به نظر می رسد HTC تولید محتوای بیشتر را برای پلتفرم واقعیت مجازی اش هدف قرار داده و در نتیجه در جریان نمایشگاه این هفته بازی ها و اپلیکیشن های متعددی را معرفی خواهد نمود.

بنابر گزارشات این کمپانی قصد دارد نزدیک به 30 محتوای جدید برای هدست وایو معرفی کند که تاکنون 23 تای آنها به صورت رسمی تایید شده است.

vive-x-accelerator-investment-htc-w600

محتوای مرتبط با گیمینگ مورد نظر HTC بازی های متعددی مانند «آرکید ساگا»، «رکت ان اکس»، «مایندشو» و عنوان مورد انتظار «Star Trek: Bridge Show» را شامل می شود.

سایر عناوین نیز شاخه های مرتبط با تجارت، سلامت، زندگی اجتماعی و آموزش را هدف قرار داده اند که از غنای مناسب محتوای در نظر گرفته شده برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive حکایت دارند.

گفتنی است جدا از معرفی بازی ها و اپلیکیشن های جدید، تایوانی ها قصد دارند در جریان این نمایشگاه مجموعه ای از رویدادهای مختلف مانند شبیه سازی محیط فیلم های سینمایی جلوی پرده سبز و همینطور بستر نرمش و ورزش واقعیت مجازی را برگزار نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • @pic
    @pic | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    behtarin headset bazar

  • ali/reza
    ali/reza | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    عالیه !

مطالب پیشنهادی