ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران: گزارش مالی سامسونگ الکترونیکس از سه ماهه چهارم بهتر از انتظارات خواهد بود

سامسونگ الکترونیکس در سه ماهه سوم سال 2016 میلادی، با مشکلاتی غیرقابل پیش بینی مواجه شد و فراخوان جمع آوری فبلت پرچمدار گلکسی نوت 7، ضرر عملیاتی بسیار زیادی روی دست کره ای ها گذاشت. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰

سامسونگ الکترونیکس در سه ماهه سوم سال 2016 میلادی، با مشکلاتی غیرقابل پیش بینی مواجه شد و فراخوان جمع آوری فبلت پرچمدار گلکسی نوت 7، ضرر عملیاتی بسیار زیادی روی دست کره ای ها گذاشت. اما این کمپانی ظاهراً توانسته در سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی، با روی آوردن به تجارت چیپست، ورق را به نفع خود برگرداند.

به صورت میانگین، پیش بینی شده که سامسونگ طی سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی، به درآمد عملیاتی 6.66 میلیارد دلاری دست یافته اما حالا برخی از تحلیلگران (به عنوان مثال تحلیلگران موسسه IBK Securities) باور دارند که این رقم می تواند تا 7.23 میلیارد دلار نیز افزایش یافته باشد؛ در این صورت، شاهد رشد 68 درصدی نسبت به سه ماهه سوم خواهیم بود.

گفته می شود که سود عملیاتی ناشی از تجارت نیمه هادی، به تنهایی به 3.3 میلیارد دلار خواهد رسید که به شکل چشم گیری از درآمد 2.8 میلیارد دلاری سه ماهه پیشین بیشتر است. فراموش نکنیم که سامسونگ بزرگترین تولید کننده چیپ های حافظه در جهان به شمار می رود.

علاوه بر این، واحدهای موبایل و فناوری اطلاعات سامسونگ، سهمی 1.65 میلیارد دلاری در درآمد نهایی خواهد داشت. در نهایت لازم به اشاره است که بهبود عملکرد سامسونگ الکترونیکس، مسلماً سبب بروز ناهنجاری هایی در بازار کره جنوبی خواهد شد؛ چرا که کمپانی های رقیب نتوانسته اند تا همین حد در سه ماهه چهارم دچار رشد شوند. به عنوان مثال، انتظار می رود که سود عملیاتی ال جی الکترونیکس در این سه ماهه، معادل 40 الی 50 میلیون دلار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی