ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از اسپیکرها و هدفون های جدید سری Extra Bass رونمایی کرد

اولین نسل از هدفون های بی سیم گران قیمت و گیرنده نویز MDR-1000X سونی در سپتامبر سال گذشته میلادی معرفی شد، اما کمپانی ژاپنی در CES امسال تصمیم گرفته که چند گزینه میان رده هم به محصولات ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۰۵

اولین نسل از هدفون های بی سیم گران قیمت و گیرنده نویز MDR-1000X سونی در سپتامبر سال گذشته میلادی معرفی شد، اما کمپانی ژاپنی در CES امسال تصمیم گرفته که چند گزینه میان رده هم به محصولات خانواده Extra Bass اضافه کند.

اولین محصولات دو هدفون بی سیم MDR-XB950N1 و MDR-XB950B1 هستند که هر دو از NFC برای تقویت ارتباط بلوتوثی با وسایل دیگر استفاده می کنند. تفاوت بزرگ این دو مدل در حذف نویزهاست که فقط مدل N1 از پس این کار بر می آید.

مدل MDR-XB950B1 با هر بار شارژ می تواند 18 ساعت بدون وقفه به پخش موزیک بپردازد، اما برخورداری از قابلیت حذف نویز در مدل دیگر یعنی MDR-XB950N1 بدان معنا نیست که عمر باتری در آن کمتر شده. N1 حتی با وجود حذف نویز هم می تواند تا 22 ساعت برایتان موزیک پخش کند. مضاف بر این به لطف اپلیکیشن Headphones Connect سونی قادر هستید تا با این دو هدفون به آهنگ های خود افکت های استادیوم، سالن کنسرت یا استیج های رو باز بدهید.

این نرم افزار همچنین امکان تنظیم سطح بیس به میزان دلخواه را هم به شما ارائه می کند. همچنین برای غیر فعال کردن حالت حذف نویز در مدل MDR-XB950N1 هم می بایست از طریق همین اپلیکیشن اقدام نمایید.

download-2-w600

سونی امسال از هدفون های سیم دار هم غافل نبود. هدفون سیمی MDR-XB550AP در پنج رنگ مختلف وارد بازار شده و از یک ریموت قابل برنامه ریزی بهره می برد. هدفون بی سیم MDR-XB510AS هم محصول دیگر سونی است که برای ورزشکاران طراحی شده و نسبت به آب و ریزش عرق کاربر مقاومت می کند.

متأسفانه سونی هنوز در مورد قیمت این هدفون ها صحبتی به میان نیاورده و فقط بهار 2017 را تاریخ عرضه این محصولات جدید اعلام کرده است. اما اگر بیشتر از هدفون به اسپیکرهای بلوتوث نیاز دارید، پس بهتر است که نیم نگاهی هم به گزینه های جدید سری Extra Bass سونی داشته باشید.

اسپیکرهای جدید سونی علاوه بر ارائه امکاناتی قدرتمند قادر به پخش «افکت های نوری» هم هستند. مدل های SRS-XB40، SRS-XB30 و SRS-XB20 هر سه دارای چراغ بوده و با توجه به ابعادشان استادانه طراحی شده اند.

download-1-w600

هر کدام از این اسپیکرهای مخصوص مهمانی می توانند برای ایجاد صدای بلندتر با 10 اسپیکر دیگر ارتباط برقرار کنند. این کار را همراه با روشن و خاموش کردن چراغ ها و کنترل قابلیت های دیگر می توانید از طریق اپلیکیشن SongPal سونی انجام بدهید. ضمنا مدل SRS-XB40 دارای کنترل های منحصری به فردی برای چراغ ها هم هست که تسلطی همانند یک دی جی را برایتان فراهم کرده است.

در نهایت برای افرادی که به دنبال اسپیکرهای کوچک و جمع و جور می گردند، سونی SRS-XB10 را معرفی کرده؛ اسپیکری با ابعاد 3 در 3 اینچ که به ادعای سونی به خاطر بهره مندی از تکنولوژی Extra Bass می تواند صدا را با کیفیتی بسیار عالی پخش نماید. و بله، دو عدد از این اسپیکرها را برای رسیدن به کیفیت پخش استریو می توانید به همدیگر متصل کنید.

باز هم مثل هدفون ها سونی قیمت این اسپیکرها را اعلام نکرده و برای تاریخ عرضه نیز فقط به گفتن «بهار 2017» بسنده نموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی