ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ: تاکنون بیش از 5 میلیون واحد هدست Gear VR به فروش رفته است

در مبحث هدست های واقعیت مجازی، سامسونگ Gear VR یکی از محبوب ترین مدل های موبایل به شمار می رود و با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی مناسب به خوبی مورد توجه صاحبان موبایل ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۲:۳۱

در مبحث هدست های واقعیت مجازی، سامسونگ Gear VR یکی از محبوب ترین مدل های موبایل به شمار می رود و با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی مناسب به خوبی مورد توجه صاحبان موبایل های کهکشانی کره ای ها قرار گرفته است.

در حالی که اولین روزهای سال 2017 میلادی را سپری می کنیم و نمایشگاه CES 2017 به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای تکنولوژیک دنیا در حال برگزاری است، کمپانی سامسونگ در جریان کنفرانس خبری اختصاصی اش، آمار قابل توجهی از فروش هدست واقعیت مجازی Gear VR را اعلام کرد.

«تیم بکستر» مدیر واحد آمریکای سامسونگ الکترونیکس مدعی است هدست واقعیت مجازی موبایل Gear VR که با همکاری فیسبوک و آکیلس توسعه یافته، تاکنون بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است.

به علاوه گفته می شود نزدیک به 10 میلیون ساعت محتوای ویدیویی 360 درجه به وسیله این پلتفرم دیده شده و همه روزه مقدار بسیار زیادی از تصاویر 360 درجه مردمی روی سرویس های کلاود سامسونگ بارگذاری می شود.

این آمار از استقبال شگفت انگیز از هدست Gear VR حکایت دارد و نشان می دهد در حال حاضر پلتفرم های پی سی با فاصله زیادی از رقبای موبایلی خود عقب هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی