ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی از موبایل HTC U Play با صفحه نمایش 5.2 اینچی رونمایی خواهد کرد

هم اکنون اچ تی سی برگزاری مراسمی در تاریخ 23 دی ماه و تنها چند روز پس از نمایشگاه CES 2017 را تأیید کرده است. با وجود این تایوانی ها هیچ گونه اطلاعاتی راجع به محصولاتی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

هم اکنون اچ تی سی برگزاری مراسمی در تاریخ 23 دی ماه و تنها چند روز پس از نمایشگاه CES 2017 را تأیید کرده است. با وجود این تایوانی ها هیچ گونه اطلاعاتی راجع به محصولاتی که قرار است در این مراسم معرفی شوند، منتشر نکرده اما شایعات خبر از رونمایی از سه موبایل با اسم رمزهای HTC Alpine، HTC Ocean Note و HTC One X10 داده اند. حال اطلاعاتی از تلفن همراه HTC Alpine به بیرون درز پیدا کرده است.

بنابر شایعات، تلفن همراه موسوم به HTC Alpine یک اسمارت فون میان رده خواهد بود که از صفحه نمایش 5.2 اینچی بهره می برد. ظاهراً گجت مذکور قرار است با نام HTC U Play وارد بازار شود و نسخه کوچکتری از HTC U Ultra است.

HTC U Ultra که پیش از این با اسم رمز HTC Ocean Note شناخته می شد، به عنوان پرچمدار شرکت اچ تی سی راهی بازار می شود و به نظر می رسد که دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی بوده و در آن خبری از جک هدفون 3.5 میلی متری نباشد.

گفتنی است از آنجایی که موبایل HTC U Play نسخه کوچکتر HTC U Ultra است، بنابراین مانند برادر بزرگتر خود از جک صدای 3.5 میلی متری بی بهره است.

تلفن همراه دیگر اچ تی سی که ممکن است در مراسم روز 23 دی معرفی شود، HTC One X10 نام دارد و همانطور که شایعات قبلی اذعان داشته اند، نسخه جدید One X9 است که سال گذشته به بازار عرضه شد و اچ تی سی تنها اندکی سخت افزار آن را بهبود بخشیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمدطاها امیری
    محمدطاها امیری | ۱۹ دی ۱۳۹۵

    عـــــــــالــــــیه

  • ‌?‌?‌?‌?‌? _‌?‌?‌?
    ‌?‌?‌?‌?‌? _‌?‌?‌? | ۱۸ دی ۱۳۹۵

    ?ubisoft که ماله uplay

مطالب پیشنهادی