ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند جدید ال جی
تکنولوژی

ساعت هوشمند جدید ال جی گواهی FCC دریافت کرد

باید پذیرفت که ۲۰۱۶ سال خوبی برای ساعت های هوشمند نبود و آن هیجان اولیه سال قبل از آن به شکل محسوسی فروکش کرده است. حالا و با عرضه نسخه دوم سیستم عامل اندروید ویر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

باید پذیرفت که ۲۰۱۶ سال خوبی برای ساعت های هوشمند نبود و آن هیجان اولیه سال قبل از آن به شکل محسوسی فروکش کرده است. حالا و با عرضه نسخه دوم سیستم عامل اندروید ویر از طرف گوگل و قابلیت های جذابی که در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار می دهد، کمپانی های سازنده امیدوارند دوباره رونق به این بازار برگردد.

در همین راستا به تازگی ساعت هوشمند جدیدی از کمپانی ال جی مجوزهای لازم برای عرضه را از رگولاتوری کشور آمریکا (FCC) دریافت کرده است.

طبق شنیده ها ال جی قصد دارد در سال ۲۰۱۷ چهار مدل جدید از ساعت های هوشمندش را روانه بازار سازد. البته ممکن است شرکت کره ای عرضه چهار نسخه مختلف از یک مدل را در برنامه خود داشته باشد.

gsmarena_002-1

متاسفانه اسکرین شات منتشر شده اطلاعات خاصی را در خصوص پوشیدنی جدید ال جی آشکار نمی سازد، اما دست کم مطمئن هستیم که طراحان این شرکت هنوز به نمایشگر دایره ای به عنوان بهترین قالب برای یک ساعت هوشمند باور دارند.

علاوه بر این، تقریباً شکی وجود ندارد که این ساعت قدرت خود را از پردازنده جدید «اسنپدراگون Wear 2100» دریافت خواهد کرد. این یعنی دست کم ۲۵ درصد مصرف انرژی کمتر نسبت به اسنپدراگون ۴۰۰ و قابلیت پشتیبانی از شبکه های 3G و 4G.

هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه و قیمت ساعت هوشمند جدید ال جی منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی