ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ژاپنی ها برای کاهش قیمت کنسول خود، باندلی برای نینتندو سوییچ عرضه نمی کنند

بی شک یکی از بزرگترین چالش های پیش رو کنسول بعدی ژاپنی ها قیمت آن است. با وجود این که خیلی از منتقدین پیشبینی کرده بودند نینتندو برای موفقیت باید کنسولش را 249 دلار قیمت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

بی شک یکی از بزرگترین چالش های پیش رو کنسول بعدی ژاپنی ها قیمت آن است. با وجود این که خیلی از منتقدین پیشبینی کرده بودند نینتندو برای موفقیت باید کنسولش را 249 دلار قیمت گذاری کند، اما آن ها طی رویدادی رسمی از قیمت 300 دلاری دیوایس هیبریدی خود پرده برداشتند. یعنی هزینه داشتن یک نینتندو سوییچ، همانند پلی استیشن 4 و اکس باکس وان است.

حالا با توجه به گفته های رجی فیز-اِمِی، مدیر بخش آمریکا نینتندو، آن ها برای این که قیمت پلتفرم را ثابت نگه دارند تصمیم گرفتند خلاف همیشه باندلی برای کنسول بازی سوییچ عرضه نکنند: «با توجه به بازی هایی که نه فقط همان روز عرضه نینتندو سوییچ، بلکه طی ماه های آتی این کنسول و تعطیلات پیش رو همانند Super Mario Odyssey منتشر خواهند شد تصمیم گرفتیم این امکان را به مخاطبین بدهیم تا خودشان بازی ها را انتخاب نمایند.»

فیز-امی حرف هایش را این گونه ادامه داد با این تصمیم، قیمت کنسول افزایش نمی یابد: «بدیهی است که قیمت پایین، همیشه بهتر خواهد بود. اما ما احساس کردیم [با توجه به وضعیت کنونی صنعت بازی های ویدیویی] هزینه 349 یا 399 دلاری برای خرید نینتندو سوییچ مناسب نیست.» شاید جالب باشد بدانید مدیر بخش آمریکا نینتندو صحبتی هم از فرنچایزهای محبوب و قدیمی کنسول های این کمپانی نمود.

او با اشاره به سری متروید و Mother، اذعان داشت آن ها می دانند که طرفداران خواهان چه بازی هایی هستند. پس با این صحبت ها، می توانیم انتظارات خود برای تجربه عناوین معروف نینتندو را بالا نگه داریم. این نکته را اضافه نماییم که بازی های لانچ نینتندو سوییچ خلاف پلتفرم های قبلی این کمپانی، خیلی زیاد نیستند و طرفداران باید تا عرضه بعضی از عناوین مهم دیوایس بعدی ژاپنی ها دست نگه دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی