ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت Zenpad 3S 10 ایسوس با چیپستی متفاوت معرفی و عرضه شد

در بازار نه چندان درخشان و رو به افول تبلت های اندرویدی، کمپانی ایسوس تقریباً از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و هر از چندگاهی مدل جدیدی را رونمایی و به بازار عرضه می کند. اوایل ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

در بازار نه چندان درخشان و رو به افول تبلت های اندرویدی، کمپانی ایسوس تقریباً از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و هر از چندگاهی مدل جدیدی را رونمایی و به بازار عرضه می کند.

اوایل تابستان امسال بود که تایوانی ها از محصول جدیدی به نام ZenPad 3S 10 که در واقع تبلتی 9.7 اینچی با تمرکز بر قابلیت های مالتی مدیا بود پرده برداشتند.

در حالی که دیوایس فوق از چیپست شش هسته ای مدیاتک MT8176 برخوردار بود، ایسوس امروز مدل جدیدی از همین تبلت، اما این بار مجهز به چیپست اسنپدراگون 650 کوالکام را معرفی و عرضه کرد.

هرچند اغلب مشخصات سخت افزاری تبلت مورد بحث تغییری نکرده و مشابه با مدل قبلی، 4 گیگابایت رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین های اصلی و ثانویه 8 و 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 6.0 پردازنده دستگاه را همراهی می کنند.

البته شایان ذکر است که ظرفیت باتری این تبلت در قیاس با مدل پیشین (5900 میلی آمپر) به اندازه قابل توجهی رشد داشته و 7800 میلی آمپر توان نیروبخش دستگاه خواهد بود.

تبلت جدید ZenPad 3S 10 LTE در حال حاضر تنها با رنگ خاکستری و قیمت 405 دلار در کشور مالزی قابل خریداری است و احتمالاً در آینده نزدیک به صورت بین المللی نیز عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    این همون تبلت z500 نیست که ایسوس معرفی کرد؟خیلی از لحاظ باتری پیشرفت داشته. ولی بیشتر شبیه ای پد شده مخصوصا پشتش و دکمه های جلوشم شبیه سامسونگ.

مطالب پیشنهادی