ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر زنده ال جی جی 6 در کنار جی 5؛ نمایشگر بزرگتر، ابعاد یکسان

کمپانی ال جی طی ماه های اخیر با ترفندهای مختلف برخی از ویژگی های مهم و خاص پرچمدار جدیدش یعنی جی 6 را معرفی کرده است، اما هرگز نمایی از آن را به تصویر نکشیده ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

کمپانی ال جی طی ماه های اخیر با ترفندهای مختلف برخی از ویژگی های مهم و خاص پرچمدار جدیدش یعنی جی 6 را معرفی کرده است، اما هرگز نمایی از آن را به تصویر نکشیده است.

هرچند این مسئله هم توسط افشاکننده های بی شمار سطح اینترنت مرتفع شده و شاهد انواع رندرها و تصاویر واقعی از موبایل آتی کره ای ها بوده ایم؛ طوری که تقریباً می توان به سادگی شمایل نهایی محصول را متصور شد.

با همه این تفاسیر تصویر زنده جدیدی از ال جی جی 6 منتشر شده که پنل جلوی آن را در کنار پرچمدار سال گذشته یعنی جی 5 نشان می دهد.

همانطور که می دانید صفحه نمایش جی 6 از مدل سال قبل بزرگتر خواهد بود، اما با توجه به کاهش قابل توجه حاشیه های دور نمایشگر، تفاوت چندانی میان ابعاد دو دیوایس دیده نمی شود.

یکی از طراحان خود کمپانی ال جی نیز چندی پیش با عنوان «جایگیری آسان موبایل در دست با وجود نمایشگر بزرگتر»، به این نکته اشاره کرده بود.

گفتنی است کنفرانس اختصاصی ال جی در کنگره جهانی موبایل 2017، یکشنبه هفته آینده برگزار می شود؛ در نتیجه فاصله چندانی تا آشنایی رسمی با پرچمدار مورد انتظار کره ای ها نداریم.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • maziar.ka
    maziar.ka | ۵ اسفند ۱۳۹۵

    کلا الجی خوبه دوربینش شاید یکم نسبت به بقیه گرم تر باشه ولی سخت افزار خوبی داره طراحی این نسبت اس ۸ بهتره اس ۸ یکم ظریفه به نظرم اما چه فایده که تو ایران سامسونگ ویتنامی سونی تایلندی یا جینی، زیاد بد نیستن ولی خب اصلشو بهتره

  • محمد
    محمد | ۴ اسفند ۱۳۹۵

    هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی