ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Middle-Earth: Shadow of War به طور رسمی معرفی شد

شرکت برادران وارنر رسما تایید کرد که بازی Middle Earth: Shadow of War، در تاریخ 22 آگوست 2017، معادل با 31 مرداد در آمریکای شمالی و در 25 آگوست، معادل با سوم شهریور در اروپا عرضه ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۰:۲۰

شرکت برادران وارنر رسما تایید کرد که بازی Middle Earth: Shadow of War، در تاریخ 22 آگوست 2017، معادل با 31 مرداد در آمریکای شمالی و در 25 آگوست، معادل با سوم شهریور در اروپا عرضه خواهد شد.

البته روز گذشته، تصاویر باکس آرت این بازی لو رفتند و هر لحظه انتظار داشتیم که به طور رسمی از آن پرده برداری شود. طبق اعلام وارنر، Shadow of War در تاریخ های ذکر شده، برای کنسول های نسل هشتمی، یعنی اکس باکس وان و پلی استیشن 4، و برای شبکه های استیم و ویندوز استور منتشر خواهد شد. تایید شده که نسخه های ویندوز و اکس باکس وان از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی می کنند.

Shadow of War دنباله ای است بر عنوان موفق Middle-Earth: Shadow of Mordor و داستان تالیون و کلبریمبور، شخصیت های اصلی این سری را ادامه خواهد داد. همانند نسخه گذشته، این بار هم داستانی روایت خواهد شد که پیش تر در کارهای تالکین، خالق دنیای ارباب حلقه ها شنیده نشده. لازم به ذکر است که وقایع این بازی ها، بین دو کتاب هابیت و ارباب حلقه ها رخ می دهند.

Shadow of Mordor، به خاطر مکانیزم Nemesis System مورد ستایش همگان قرار گرفت. سیستمی که به دشمنان بازی هویت می بخشید و باعث می شد که تمامی ارک های موردور، شخصیتی خاص و منحصر به فرد داشته باشند. حال Nemesis system، به شکل بهبود یافته ای برخواهد گشت و البته این بار دشمنان تالیون، محدود به ارک ها نخواهند شد، بلکه قرار است با ارواح حلقه و یا نزگول هم ملاقاتی داشته باشیم.

در ادامه می توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید. لازم به ذکر است که نخستین تریلر گیم پلی، 18 اسفند منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • yaser ansari
    yaser ansari | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    یکی از بهترین بازی های عمرم

  • Alone Hero
    Alone Hero | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    عاليه

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    ایول

مطالب پیشنهادی