ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

احتمال توسعه آنچارتدی دیگر توسط ناتی داگ بسیار بعید به نظر می رسد

با توجه به اخباری که قبل و بعد از انتشار Uncharted 4: A Thief’s End به گوش می رسید، گویا آخرین سفر شگفت انگیز نیتن دریک، آخرین آن هم خواهد بود. با این حال هیچ اطلاعاتی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

با توجه به اخباری که قبل و بعد از انتشار Uncharted 4: A Thief’s End به گوش می رسید، گویا آخرین سفر شگفت انگیز نیتن دریک، آخرین آن هم خواهد بود. با این حال هیچ اطلاعاتی موثقی در دسترس نیست و نمی توان به طور قطعی راجع به این موضوع صحبت کرد.

مدیر استودیو ناتی داگ، ایوان ولز به تازگی در مصاحبه های اخیر خود درباره این موضوع صحبت کرده و از فعالیت های فعلی ناتی داگ سخن به میان آورده است. او درباره توسعه دنباله سری آنچارتد به دست ناتی داگ از واژه «بعید» استفاده کرد و چنین گفت:

اگر نظر من را بخواهید، بعید است که ناتی داگ بخواهد پس از عرضه The Lost Legacy، توسعه قسمت دیگری از سری آنچارتد را کلید بزند. با این حال من هیچگاه از واژه «هیچوقت» استفاده نمی کنم. اما در حال حاضر، ما The Last of Us Part 2 را در دست توسعه داریم و خیلی چیزهای دیگری هم وجود دارند که می خواهیم به دنبال شان برویم. انجام این کار ممکن بود به شرطی که استودیو ما به جای دو تیم، به سه تیم تقسیم می شد.

اما با توجه به شرایط، انجام این کار بسیار سخت است. ما عاشق فرانچایز هستیم و خیلی دوست داریم که باز هم آن را توسعه دهیم. اما منابع استودیو هم محدود هستند و ایده های تازه بسیاری هم وجود دارند که باید به آن ها رسیدگی شود. اگر نظر من را می خواهید، می گویم احتمال ساخت ادامه ای برای سری از سوی ناتی داگ بسیار پایین است.

گفته های ولز به این معنا نیست که سری به پایان رسیده است. اما همان طور که از گفته های او پیداست، احتمال توسعه قسمت بعدی از سوی ناتی داگ بسیار پایین است. با این حال احتمال آن هم می رود که سونی بخواهد توسعه ادامه سری را به دست استودیو دیگری بسپارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی