ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مؤسسات آموزشی مشترک آفیس 365 از مزایای Microsoft Teams برخوردار می شوند

Microsoft Teams یک فضای کاری چت محور در سرویس آفیس 365 است که می تواند تمام افراد، محتوا و ابزار لازم برای افزایش کارایی تیم ها را در خود جای بدهد. تقریبا دو ماه پیش، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۰

Microsoft Teams یک فضای کاری چت محور در سرویس آفیس 365 است که می تواند تمام افراد، محتوا و ابزار لازم برای افزایش کارایی تیم ها را در خود جای بدهد. تقریبا دو ماه پیش، مایکروسافت اعلام کرد که سرویس مایکروسافت تیمز در دسترس عموم کاربران از سراسر دنیا قرار گرفته است.

اما امروز و در جریان یک کنفرانس آموزشی، غول نرم افزاری اعلام کرد که از این پس مشتریان برنامه آموزشی آفیس 365 (موسوم به Office 365 Education) هم می توانند به مایکروسافت تیمز دسترسی داشته باشند. در همین راستا کمپانی ردموندی اعلام کرده که که تجربه آموزش محور تری را در تیمز برای Office 365 Education به ارمغان خواهد آورد.

به عنوان مثال، معلمان از طریق مایکروسافت تیمز می توانند برای دانش آموزان خود تکلیف تعیین کرده و برای انجام آن ها یک بازه زمانی مشخص در نظر بگیرند. دانش آموزان هم از طرف دیگر به تمام ابزار لازم برای ارسال و ثبت تکالیف دسترسی دارند.

ادمین های آفیس 365 می توانند از طریق مرکز ادمین های این سرویس، مایکروسافت تیمز را برای کاربران خود فعال نمایند. تنظیمات این بخش را می توان به راحتی برای هیئت های علمی، معلمان و دانش آموزان تنظیم کرد. موسسات آموزشی که از آفیس 365 استفاده می کنند قادر هستند تا بدین طریق، سرویس مایکروسافت تیمز را فعال نمایند:

  1. ورود به آفیس 365 از طریق حساب کاربری کاری یا مدرسه
  2. کلیک روی Admin برای ورود به مرکز ادمین های آفیس 365
  3. مراجعه به بخش Settings و سپس Services & add-ins
  4. کلیک روی گزینه Microsoft Teams
  5. انتخاب نوع مجوز آموزشی (برای پرسنل و اساتید یا برای دانش آموزان) و فعال کردن آن
  6. ذخیره تغییرات و خروج از آفیس 365

شایان ذکر است که مایکروسافت تیمز برای تمام برنامه های مختلف آفیس 365 برای آموزش در دسترس قرار گرفته که شامل برنامه های Education، Education Plus،  Education E5 و  Education E3 می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی