ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت بات های ویدیویی را به نسخه پیش نمایش اسکایپ آورد

مایکروسافت در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بیلد اعلام کرد به زودی بات ها توانایی مشارکت در گفتگوهای ویدیویی دو نفره یا گروهی را در اسکایپ به دست خواهند آورد. سازندگان بات با استفاده از افزونه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

مایکروسافت در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بیلد اعلام کرد به زودی بات ها توانایی مشارکت در گفتگوهای ویدیویی دو نفره یا گروهی را در اسکایپ به دست خواهند آورد.

سازندگان بات با استفاده از افزونه BotBuilder RealTimeMediaCalling که نسخه پیش نمایش آن هم اکنون در گیت هاب (Github) قرار گرفته، می توانند بات های اسکایپ را به گفتگوهای تصویری اضافه کنند. یکی از مدیران ارشد مایکروسافت می گوید کیت توسعه نرم افزاری برای خلق بات های ویدیویی تعاملی در اسکایپ نیز به زودی ارائه خواهد شد.

با استفاده از بات های ویدیویی می توان مصاحبه مجازی با متقاضیان استخدام ترتیب داد

بات های ویدیویی قابلیت های متعددی دارند. علاوه بر بازاریابی و مارکتینگ برند، این بات ها می توانند به عنوان منشی/دستیار مجازی آنلاین شما عمل کرده، یا مصاحبه ای مجازی را با متقاضیان استخدام انجام دهند. سطح آمادگی متقاضی کار را می توان از طریق تکنیک های هوش مصنوعی و شناسایی حالات روحی فرد، ارزیابی کرد.

از دیگر قابلیت هایی که امروز به صورت آزمایشی رونمایی شده، امکان تعبیه کردن وب چت (انسان یا ربات) درون وب سایت است. با این کار، سازمان ها یا شرکت ها می توانند خدمات به مشتریان را از طریق اسکایپ ارائه نمایند. اسکایپ در این حوزه رقبایی همچون فیسبوک مسنجر یا سرویس های تجاری LivePerson و Smooch را در مقابل خود می بیند.

مایکروسافت افزونه ها را به زبانه اختصاصی در اسکایپ اضافه کرده است

علاوه بر موارد فوق، افزونه ها نیز به اسکایپ آمده اند. مایکروسافت زبانه ای اختصاصی را برای افزونه ها در اسکایپ تعریف کرده که در حالت webview عمل می کنند، چیزی شبیه اکستنشن هایی که چند هفته قبل برای فیسبوک مسنجر معرفی شدند. برای استفاده از این ویژگی های جدید می توانید اپلیکیشن Skype Preview را دانلود و نصب نمایید.

گفتنیست طی هفته جاری مجموعه هوش مصنوعی مایکروسافت دستخوش تحولات گسترده ای بوده که در میان آنها می توان به حضور بات های هوشمند در سرویس های مختلف از جمله اسکایپ تجاری، کورتانا و بینگ اشاره کرد. این پلتفرم از API پرداخت های آنلاین مایکروسافت نیز پشتیبانی می کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی