ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت پیام رسان های گوگل؛ ساخت استیکر از سلفی در Allo و حالت تصویر در تصویر در Duo

اگرچه استقبال مردم از پیام رسان های Allo و Duo اصلا در سطح انتظارات گوگل نبود، اما غول موتورهای جستجو هنوز امید خود را به طور کامل از دست نداده و با ارائه به روز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

اگرچه استقبال مردم از پیام رسان های Allo و Duo اصلا در سطح انتظارات گوگل نبود، اما غول موتورهای جستجو هنوز امید خود را به طور کامل از دست نداده و با ارائه به روز رسانی های پی در پی در تلاش است که این دو را به جایگاه واقعی شان برساند.

در همین راستا، گوگل اعلام کرده که از حالا به بعد اپلیکیشن Allo می تواند سلفی های شما را به یک پکیج استیکر جذاب و انیمیشینی تبدیل کند. برای این منظور گوگل از یک الگوریتم یادگیری ماشینی کمک گرفته که می تواند رنگ چشمان افراد و جزئیات اطراف چهره ها را تشخیص بدهد.

به لطف به کارگیری شبکه های عصبی، سلفی هایی که به Allo می دهید با نمونه های انسانی که قبلا تهیه شده و طرح هایی که هنرمندانی همچون لامار آبرامز برای گوگل کشیده اند مطابقت داده شده تا از شما یک استیکر کارتونی بسازند.

جالب است بدانید که این الگوریتم می تواند 563 کوادریلیون  ترکیب مختلف از چهره انسان ها بسازد، بنابراین از میان این حالات تقریبا می توانید مطمئن باشید که حداقل یکی از آن ها شبیه شماست.

آخرین نسخه Allo را می توانید از پلی استور دانلود کنید.

اما پیام رسان Duo هم با پشتیبانی یکی از مهم ترین قابلیت های اندروید O، یعنی حالت تصویر در تصویر به روز رسانی شده است. با نصب نسخه 11 اپلیکیشن می توانید صفحه برقراری مکالمه ویدیویی تان را کوچک کرده و به گوشه ای از صفحه بفرستید تا دستتان برای انجام کارهای دیگر در سیستم عامل باز باشد.

مسلما برای استفاده از این قابلیت به نصب اندروید O احتیاج خواهید داشت، که در حال حاضر نسخه پیش نمایش آن برای توسعه دهندگان منتشر شده است. البته اندروید پلیس گزارش داده که قابلیت تصویر در تصویر Duo هنوز به ثبات لازم دست نیافته و ممکن است با فعال کردن این حالت با کرش های پی در پی اپلیکیشن مواجه شوید. بنابراین شاید بهتر باشد که جهت استفاده از این قابلیت تا ارائه به روز رسانی های بعدی گوگل منتظر بمانید.

نسخه 11 اپلیکیشن Duo را می توانید همین حالا از پلی استور دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی