ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار صوتی گوگل به iOS آمد

گوگل امروز در کنفرانس I/O اعلام کرد دستیار هوشمند خود به نام «Google Assistant» را برای iOS عرضه خواهد کرد. البته امکان جایگزینی این دستیار صوتی با سیری وجود ندارد ولی می توان از طریق ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۲:۲۴

گوگل امروز در کنفرانس I/O اعلام کرد دستیار هوشمند خود به نام «Google Assistant» را برای iOS عرضه خواهد کرد. البته امکان جایگزینی این دستیار صوتی با سیری وجود ندارد ولی می توان از طریق اپلیکیشن و ویجت مربوط، از قابلیت ها و خدمات آن بهره مند شد.

گوگل اسیستنت دستیار کارآمدتری نسبت به سایر گزینه های موجود محسوب می شود چرا که توان انجام امور و درخواست های پیچیده تری را داشته و حتی با استفاده از آن می توانید ابزار متصل به دستگاه اصلی را نیز کنترل کنید.

البته بنا به اظهارات «اسکات هافمن» معاون بخش مهندسی، به دلیل وجود محدودیت در سیستم عامل iOS، صرفاً می توان کارهای ساده ای مانند ارسال پیامک یا پخش موزیک را به عهده دستیار گوگل گذاشت و وظایفی مانند تنظیم هشدار صبحگاهی در انحصار سیری باقی می مانند.

در حال حاضر دستیار صوتی مورد بحث فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند که در این زمینه، سیری با پشتیبانی از چند زبان مختلف، مزیت قابل توجهی نسبت به سایر دستیارهای هوشمند مانند اسیستنت، کورتانا و الکسا دارد.

هرچند گوگل ادعا کرده به زودی زبان های فرانسوی، آلمانی، برزیلی و ژاپنی را به لیست انتخاب ها اضافه خواهد کرد و در آینده نیز زبان های ایتالیایی، اسپانیایی و کره ای پشتیبانی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی