ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اندروید O، گوگل دست به بازطراحی کامل اموجی ها زده است

اندروید O گوگل قرار است تغییراتی شگرف در این سیستم عامل و پلتفرم محبوب موبایل به وجود آورد و احتمالاً یکی از محسوس ترین تغییرات، حداقل برای دارندگان موبایل های نکسوس و پیکسل، اموجی هایی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

اندروید O گوگل قرار است تغییراتی شگرف در این سیستم عامل و پلتفرم محبوب موبایل به وجود آورد و احتمالاً یکی از محسوس ترین تغییرات، حداقل برای دارندگان موبایل های نکسوس و پیکسل، اموجی هایی باشد که به صورت تمام و کمال از نو طراحی شده اند.

وب سایت Emojipedia توانسته به تصاویری اختصاصی از این اموجی های تازه دست پیدا کند و با توجه به این تصاویر، دیگر خبری از اموجی های حبابی شکل اندروید پیشین نبوده و باید مجدداً در انتظار اموجی هایی با صورت های دایره ای شکل باشیم.

گفته می شود که این بازطراحی، تک تک اموجی ها را شامل شده و زبان طراحی کاملاً تازه ای برای آنها به وجود آمده است؛ همین مسئله سبب شده تا پروسه اعمال تغییرات در این شکلک های دوست داشتنی، نزدیک به 18 ماه طول بکشد.

گفتنی است که اندروید O از کاتالوگ کاراکترهای اموجی 5.0 پشتیبانی می کند و گوگل طی کنفرانس شب گذشته خود اعلام کرد کاربران می توانند بسته های اموجی مختلف را نیز دانلود کرده و به دلخواه استفاده کنند. شما درباره این تصمیم گوگل چه فکر می کنید؟ نظرتان را (ترجیحاً با استفاده از اموجی!) با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Amir Afkham
    Amir Afkham | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    man emoji haye ios ya darvaghe unayi k too telegram hasto tarjih midam! bishtar saro kar darim bahashun , baad sakhte bekhay az too keyboard e gushi unaro peyda koni chon ye seriash shabihe ham nistaan

  • Hajihoseini
    Hajihoseini | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    یکی بیاد بگه با ابپاش نکشیمون هیلتر ????
    ????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی