ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مورگان استنلی: کمپانی وِیمو ارزشی بالغ بر 70 میلیارد دلار دارد

پیشرفت و بلوغ فناوری اتومبیل های خودران به کندی در حال پیشرفت بوده و کمپانی ها مجبور هستند تا میلیاردها دلار را در این زمینه سرمایه گذاری کنند. حال اخیراً تحلیلگران مؤسسه مورگان استنلی برآوردی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

پیشرفت و بلوغ فناوری اتومبیل های خودران به کندی در حال پیشرفت بوده و کمپانی ها مجبور هستند تا میلیاردها دلار را در این زمینه سرمایه گذاری کنند. حال اخیراً تحلیلگران مؤسسه مورگان استنلی برآوردی از ارزش شرکت ویمو زده اند که در نوع خود جالب توجه است.

بر اساس گزارشی که «Brian Nowak» و «Adam Jonas» منتشر کرده اند، ویمو که زیرمجوعه ای از غول جستجوی آنلاین یعنی گوگل است، در حال حاضر ارزشی در حدود 70 میلیارد دلار داشته که تقریباً برابر با ارزش کمپانی اوبر در دی ماه سال گذشته است و تقریباً 45 مرتبه بیش از شرکت Zoox به عنوان رقیبش در صنعت اتومبیل های خودران است.

گفتنی است آلفابت تاکنون زمان، استعداد و سرمایه بسیاری را صرف ویمو کرده است. این کمپانی اخیراً عنوان کرده که اتومبیل های خودرانش موفق شده اند بیش از 4.8 میلیون کیلومتر را در بزرگراه های عمومی طی کنند. تحلیلگران هم بر این عقیده اند که همکاری اخیر ویمو و لیفت توانسته به افزایش این ارقام کمک شایانی کند.

لازم به ذکر است ویمو یک کمپانی زیر مجموعه کاملاً متعلق به آلفابت است و در حالی که حوزه فعالیت آن اتومبیل های خودران است و تیم رهبری مجزای خود را دارد اما باز هم بخشی جدایی ناپذیر از آلفابت به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی