ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قاب محافظ آیفون ادیشن در قیاس با خانواده آیفون 7 چه ابعادی دارد؟ [تماشا کنید]

اگرچه هنوز تا معرفی و عرضه آیفون 8 اپل چند ماه باقی مانده است، سازندگان قاب های محافظ از همین حالا دست به کار شده اند و و قاب هایی را براساس رندرهای طراحی و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

اگرچه هنوز تا معرفی و عرضه آیفون 8 اپل چند ماه باقی مانده است، سازندگان قاب های محافظ از همین حالا دست به کار شده اند و و قاب هایی را براساس رندرهای طراحی و شماتیک های افشا شده تولید کرده اند. اخیراً تعدادی از همین قاب های محافظ آیفون 8 در وب سایت علی بابا قرار گرفته و وب سایت ژاپنی Mac Otakara یکی از آنها را تهیه کرده تا به مقایسه شان با آیفون های قبلی مانند آیفون 7 و 7 پلاس بپردازد.

همانطور که در تصاویر می توان دید، قاب مورد اشاره به شکل مورد توجهی از آیفون 7 پلاس کوچکتر و اندکی از آیفون 7 بزرگ است. این تصویر، با شایعات پیشین همخوانی دارد که در آنها آمده بود آیفون 8 اندازه ای کمابیش برابر با آیفون 7 دارد، اما به لطف حاشیه کم دستگاه، از نمایشگری بزرگتر و لبه تا لبه بهره می برد.

با قرار دادن آیفون 7 در داخل این قاب محافظ پی می بریم که آیفون 8 عرضی نسبتاً برابر با آیفون 7 اما قامت بلندتری دارد. همانطور که پیش تر شنیده بودیم، Mac Otakara تایید کرده که آیفون 8 ضخامت بیشتری نسبت به خانواده آیفون 7 دارد. بنابر گزارش ها، آیفون 8 یا «آیفون ادیشن» قرار است اندازه ای برابر با 144x71x7.7 میلی متر داشته باشد که در قیاس با ابعاد 138.3x67.1x7.1 میلی متری آیفون 7 مشخصاً اندکی بزرگ تر خواهد بود.

قسمت دوربین این قاب محافظ به شکلی عمودی دچار بریدگی شده که تجهیز آیفون 8 به دوربینی دوگانه با چیدمان عمودی را تایید می کند؛ اما بنابر مقایسه آن با آیفون 7 پلاس، احتمالاً باید منتظر دوربینی با لنزهای نسبتاً بزرگتر در قیاس با آیفون 7 پلاس باشیم. دکمه های صدا، دکمه پاور و سایر پورت ها در نقاط تقریباً مشابهی با آیفون 7 قرار گرفته اند اما ظاهراً اندکی دچار تغییر شده اند.

از آن جایی که اپل مدل های آزمایشی متفاوتی از آیفون 8 تولید کرده است، هنوز نمی توان مطمئن بود که آیا این قاب محافظ با طراحی نهایی دستگاه سازگاری دارد یا خیر. با این همه اکثر شایعات و گزارش های مربوط به طراحی آیفون بعدی، با قاب تهیه شه از سوی Mac Otakara سازگاری دارند و خبری از دکمه Touch ID هم نیست، اما در برخی تصاویر هم شاید دستگاهی آلومینیومی با دکمه Touch ID روی پنل جلویی بوده ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    با این دوربین دوگانه زشتش کل قیافه گوشی رو خراب کرده. اخه این برجستگی چیه خب بذارش تو بدنه دستگاه و فقط دو تا سوراخ واسه دوربین بذار. بجای این همه هایپ رو این قضیه کار کن که ظاهر گوشی به فنا نره.

  • amir.ap
    amir.ap | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    اولین دستگاه ای او اس من همین ادیشن خواهد بود?اگه تاچ آیدی زیر صفحه نمایش باشه

مطالب پیشنهادی