ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به ZenBook Pro UX550؛ از لپ تاپ گران قیمت ایسوس چه می دانیم؟

کمپانی ایسوس امروز و در جریان نمایشگاه کامپیوتکس از لپ تاپ های جدیدی رونمایی کرد که همگی برای قشر هدف خود، بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. اما بدون شک، ستاره اصلی رویداد ایسوس، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

کمپانی ایسوس امروز و در جریان نمایشگاه کامپیوتکس از لپ تاپ های جدیدی رونمایی کرد که همگی برای قشر هدف خود، بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. اما بدون شک، ستاره اصلی رویداد ایسوس، لپ تاپ پرچمدار ZenBook Pro UX550 بود که با طراحی دل فریب و سخت افزار قدرتمندش، می تواند توجه بسیاری از دوست داران این دیوایس ها را به خود جلب کند. در ادامه نگاهی می اندازیم به مشخصاتی که این لپ تاپ را از همتایانش مجزا می سازد.

ذن بوک پرو ایسوس، گران قیمت دستگاه این کمپانی طی کنفرانس کامپیوتکس بود؛ اما وقتی که به مشخصات دستگاه پی ببرید، دلیل این قیمت گذاری برایتان روشن خواهد شد.
نمایشگر 15.6 اینچی و 4K دستگاه، توسط یک کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1050 Ti سوخت رسانی می شود که به طرز غیرقابل باوری، در بدنه ای با قطر 18.9 میلی متر جای گرفته است.
صحبت از قدرت سخت افزاری شد، ذن بوک پرو UX550 از پردازنده i7 و سری H به همراه 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD هم بهره می برد.
با وزنی معادل 1.8 کیلوگرم و طراحی نمایشگر کم حاشیه که ایسوس نام «Nanoedge» را برایش برگزیده و در سایر لپ تاپ های این کمپانی هم به چشم می خورد، ذن بوک پرو جدید در هر زمان و مکان، حمل پذیری و وقار خود را حفظ می کند.
چهار اسپیکر دستگاه، برای این تعبیه شده اند تا قدرت سیستم های صوتی Harmon Kardon را به رخ بکشند. البته این تنها یک تصویر است و تشخیص کیفیت اصوات از طریق آن دشوار است!
با تکنولوژی شارژ سریع ایسوس، 60 درصد از باتری این لپ تاپ تنها در عرض 49 دقیقه شارژ می شود. با هر شارژ کامل، می توانید برای 14 ساعت از ذن بوک پرو جدید استفاده کنید.
در نهایت، ذن بوک پرو با قیمت 1299 دلار یا 1000 پوند روانه بازار خواهد شد؛ هنوز قیمت گذاری دستگاه در سایر مناطق و نیز تاریخ عرضه دقیق آن مشخص نشده، هرچند که طی ماه ژوئن امسال خواهد بود.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Ehsanfar
    Ehsanfar | ۱۴ خرداد ۱۳۹۶

    لپ‎تاپ ASUS UX501VW که واقعا محشر بود، واقعا ایسوس پیشرفت خارق العاده ای داشته.

  • yasinnn
    yasinnn | ۸ خرداد ۱۳۹۶

    یه بدی دیگه که از توی عکس هم معلومه اینه که خیلی سریع لکه میگیره

  • yasinnn
    yasinnn | ۸ خرداد ۱۳۹۶

    واقعا خوبه همه چیش فقط نداشتن صفحه کلید نامپد تو ذوق میزنه و احتمال داغ کردن هم زیاده....یه سوال داشتم هر کس میدونه خواهشا جواب بده سریNازیکی چه زمانی با سخت افزار جدید میاد؟؟ چون الان نزدیک دوساله سری جدیدش نیومده

  • Arman1377
    Arman1377 | ۸ خرداد ۱۳۹۶

    اگر زیر ۵ میلیون بیاد بازار ( که روی کاغذ با این قیمت منطقی هست ) ، رقیب سرسختی برای سری N خود ایسوس تو بازار ایران میشه !!
    ایسوس کمپانی خیلی خوبی هست و با کنار رفتن سری وایو سونی ( باز خوبی تو ایران داشت ) بیش از پیش توانسته خودی نشان بده ؛ این روز اطراف من اکثر کسایی که لپ تاپ میخرن ، یا ایسوس یا HP میخرن

    • Apple_Samsung
      Apple_Samsung | ۹ خرداد ۱۳۹۶

      احتمالا تو ایران کانفیگ قدرتمندش رو میارن با گرافیک 1050ti و صفحه 4k که قیمت دلاریش بالای 1500 میشه اونموقع زیر 6.5 میلیون باشه باید کلاهت روهم بندازی بالا
      الان لپتاپ هایی هستن از ایسوس با گرافیک 1050 و قیمت 1100 دلار که داخل کشور 5.5 قیمت دارن
      gl502vm که به نظر میرسه نزدیک ترین لپتاپ از نظر قیمت دلاری به این لپتاپ هست 6.6 قیمت داره

مطالب پیشنهادی