ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان تماس صوتی به نسخه پیش نمایش تلگرام برای ویندوزفون هم اضافه شد

همانطور که به خاطر دارید، تلگرام اواخر فروردین ماه امسال بالاخره قابلیت تماس صوتی خود را راه اندازی کرد. این قابلیت در ابتدا برای نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن و در بخش کوچکی از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

همانطور که به خاطر دارید، تلگرام اواخر فروردین ماه امسال بالاخره قابلیت تماس صوتی خود را راه اندازی کرد. این قابلیت در ابتدا برای نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن و در بخش کوچکی از غرب اروپا منتشر شد، اما پس از یکی دو هفته برای دیگر کشورها از جمله ایران هم در دسترس قرار گرفت. اندکی بعد نسخه دسکتاپ تلگرام هم به این قابلیت مجهز شد.

اما حالا و پس از گذشت زمانی بسیار طولانی بالاخره این قابلیت به نسخه ویندوزفون تلگرام هم اضافه شده است. البته نه به نسخه پایدار و نهایی، بلکه به نسخه پیش نمایش یا Telegram Messenger Preview. برای دانلود این نسخه پیش نمایش و تست قابلیت تماس صوتی می توانید همین حالا به ویندوز استور مراجعه نمایید.

قابلیت تماس صوتی به زودی برای نسخه پایدار تلگرام ویندوزفون هم منتشر می شود.

لازم به ذکر است که چند روز پیش نسخه اصلی تلگرام برای ویندوزفون نیز با قابلیت هایی جدید به روز رسانی شد، از جمله امکان پرداخت با ربات ها، گالری عکس با پشتیبانی از ژست های حرکتی، دوربین جدید با پشتیبانی از فلش و فوکوس خودکار و قابلیت ارسال پیام های ویدیویی 30 ثانیه ای.

قابلیت تماس صوتی تلگرام فعلا برای نسخه پیش نمایش این پیام رسان منتشر شده، و پس از رفع مشکلات احتمالی و باگ ها احتمالا تا یکی دو هفته آینده برای نسخه پایدار و نهایی پیام رسان نیز منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • MehranF
    MehranF | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

    چه خبر خوبی هرچند ویندوزفون ندارم ولی به اندازیه یه دنیا خوشحال شدم ممنون دیجیاتو روزمو ساختید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی