ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالاً در حال توسعه یک اسپیکر هوشمند مختص به خود است

یکی از قابلیت های کلیدی خانواده گلکسی اس 8 که سامسونگ مانور بسیاری روی آن داد، بهره مندی از دستیار صوتی هوشمند بود. حال خبرها حاکی از آن هستند بیکسبی، محصول توسعه یافته به دست ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

یکی از قابلیت های کلیدی خانواده گلکسی اس 8 که سامسونگ مانور بسیاری روی آن داد، بهره مندی از دستیار صوتی هوشمند بود. حال خبرها حاکی از آن هستند بیکسبی، محصول توسعه یافته به دست خود کمپانی کره ای، احتمالاً در آینده ای نزدیک راه ورود خود به دیگر گجت ها را خواهد یافت.

بر اساس خبری که Korea Herald منتشر کرده، سامسونگ در حال توسعه و تولید یک اسپیکر هوشمند است که از دستیار صوتی بیکسبی بهره می برد. گفتنی است شنیدن خبر فوق چندان هم غیر منتظره نبوده چرا که به دنبال موفقیت بلندگوهای اکوی آمازون، دیگر کمپانی ها هم به فکر تولید محصولی مشابه افتاده اند.

طبق گزارش های منتشر شده، اسپیکر هوشمند سامسونگ در فصل پاییز عرضه می شود

از همین رو کمی بعد از عرضه اکو، گوگل هم با اسپیکر گوگل هوم پا به عرصه رقابت گذاشت و اخیراً هم دو شرکت مطرح مایکروسافت و اپل به ترتیب با محصولات Invoke و HomePod به میدان رقابت قدم گذاشته اند.

لازم به ذکر است نشانه های یافته شده از علاقه سامسونگ به توسعه محصولی در قالب پتنتی مشاهده شده که اخیراً توسط سامسونگ به ثبت رسیده و دستگاهی شبیه به یک اسپیکر را به تصویر کشیده است. هچنین باید اشاره کرد که طبق ادعای فاش کنندگان، دستگاه مذکور در فصل پاییز روانه بازار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی