ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل Maps احتمالاً به زودی نقشه ایستگاه های مترو را نمایش می دهد

سرویس گوگل Maps یکی از پر استفاده ترین و پر طرفدارترین محصولات غول جستجوی آنلاین بوده و این شرکت با ارائه بروز رسانی های متعدد نشان داده که کاملاً بر این موضوع مطلع است. حال ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

سرویس گوگل Maps یکی از پر استفاده ترین و پر طرفدارترین محصولات غول جستجوی آنلاین بوده و این شرکت با ارائه بروز رسانی های متعدد نشان داده که کاملاً بر این موضوع مطلع است. حال کاربران شواهدی را یافته اند که نشان می دهد احتمالاً اهالی مانتین ویو در حال افزودن نقشه ایستگاه های مترو به نرم افزار پلتفرم موبایل خود هستند.

گفتنی است اخیراً یکی از کاربران وبسایت Reddit، تصویر زیر را منتشر کرده که نشان دهنده نقشه ایستگاه «پنسیلوانیا» واقع در متروی شهر نیویورک است اما همین شخص مدعی شده که شکل گرافیکی مذکور در نسخه دسکتاپ در دسترس نیست.

هم اکنون در برخی شهرها، نقشه ایستگاه های مترو قابل مشاهده هستند

همچنین باید اشاره کرد که طبق گفته دیگر کاربران، برخی از ایستگاه های متروی کشور ژاپن نظیر «توکیو سنترال»، «یوکوهاما» و «اوزاکا» نیز دستخوش چنین تغییری شده و در نرم افزار گوگل Maps می توان نقشه این ایستگاه ها واقع در زیر زمین را مشاهده کرد.

علاوه بر آن یکی دیگر از کاربران وبسایت Reddit اذعان داشته که طرح های گرافیکی مورد اشاره مدت هاست که در سیستم متروی واشنگتن حضور دارند و می توان آنها را دید. بنابراین احتمال می رود در آینده ای نزدیک شهرهای دیگری هم به لیست فوق افزوده شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

    گوگل مپس پتانسیلای خیلی زیادی داره، یکیش همین اعلام آلاینده های هوا! دوس داشتم یه سری سرویس مث پلاگین بذاره و تو زوم های بالاتر نقشه، جزئیات هواشناسی مث ابر هارو نشون بده :/ ولی خیلی جزئی آپدیت میده...

مطالب پیشنهادی