ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام از پلتفرم اسنپدراگون ویر 1200 رونمایی کرد

شرکت کوالکام در کنگره جهانی موبایل شانگهای تا به اینجای کار حسابی سر و صدا به پا کرده و از محصولات جدیدی پرده برداشته است که برای محصولاتی نظیر تلفن های همراه، پوشیدنی های هوشمند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

شرکت کوالکام در کنگره جهانی موبایل شانگهای تا به اینجای کار حسابی سر و صدا به پا کرده و از محصولات جدیدی پرده برداشته است که برای محصولاتی نظیر تلفن های همراه، پوشیدنی های هوشمند و اینترنت اشیاء به کار می رود.

روز گذشته در مورد کوالکام اسنپدراگون 450 خواندید، بنابراین بگذارید این بار در مورد اسنپدراگون ویر 1200 بگوییم که ادامه دهنده مسیر ویر 1100 و ویر 2100 است.

اول از همه، این پلتفرم شامل یک سیستم روی تراشه LTE، فرستنده بی سیم، مودم M1/NB1/E-GPRS با پشتیبانی از 15 باند جهانی RF، مدیریت عملیات با مصرف انرژی فوق العاده کم و مدار مجتمع مدیریت مصرف انرژی می شود که توسط اپراتورهای سراسر جهان مورد تایید قرار گرفته.

همچنین، اسنپدراگون 1200 از جی پی اس، GLONASS و سامانه ناوبری بیدو نیز بهره می برد. این پلتفرم پردازنده ای با قدرت حداکثری 1.3 گیگاهرتز را برای اپلیکیشن های بر پایه لینکوس و ThreadX به کار گرفته و کاملا برای VoLTE، وای فای و بلوتوث نیز آماده است.

هدف اولیه پلتفرم اسنپدراگون ویر 1200 این است که اتصالات LTE را به صنعت پوشیدنی ها بیاورد. به گفته کوالکام، این چیپ جدید از امروز در دسترس و قابل سفارش خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی