ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مؤسسه KGI: ال جی دومین تأمین کننده نمایشگر OLED اپل در سال 2018 خواهد بود

بر اساس گزارشات موجود، در حال حاضر سامسونگ تنها تأمین کننده پنل های OLED برای اپل است. البته گزارش هایی مبنی بر احتمال فعالیت ال جی برای تأمین پنل های مورد بحث نیز مطرح شده ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

بر اساس گزارشات موجود، در حال حاضر سامسونگ تنها تأمین کننده پنل های OLED برای اپل است. البته گزارش هایی مبنی بر احتمال فعالیت ال جی برای تأمین پنل های مورد بحث نیز مطرح شده بود، که حالا «مینگ چی کو» تحلیلگر با سابقه مؤسسه KGI این اخبار را تأیید کرده است.

شکستن انحصار سامسونگ یکی از دلایل اپل برای همکاری با ال جی است

آقای کو معتقد است دلایل مختلفی برای همکاری اپل با ال جی وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها، شکستن انحصار سامسونگ و بالا بردن توانایی چانه زنی است. به همین جهت، کمپانی ساکن کوپرتینو تصمیم جدی خود برای دریافت بخشی از پنل های OLED آیفون را در سال 2018 از طریق ال جی اتخاذ کرده است.

علاوه بر این، مینگ چی کو می گوید ال جی روابط صنعتی خوبی با سایر تولیدکنندگان داشته و می تواند از طریق همکاری با آنها، فرآیند تأمین نمایشگر را تسریع کند.

وی همچنین از همکاری ال جی با کمپانی «GIS» برای بهبود فناوری تولید نمایشگرهای لمسی چند لایه خبر داده و گفته در این زمینه، شرکت «فاکسکان» نیز (که خود در تولید آیفون نقش اساسی دارد) با کمپانی کره ای همکاری خواهد کرد.

گفتنی است سخنان آقای کو جزئیات خاصی از آیفون های بعدی را در بر نداشت اما طبق اخبار قبلی، استفاده از پنل های OLED برای اپل در سال جاری به آیفون 8 محدود بوده و به احتمال زیاد از سال 2018، سایر مدل های آیفون نیز به این فناوری مجهز خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir47
    amir47 | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    دهنمون سرویس شد فکر کنم بار 50هم که این خبرو میشنوم فقط 2 تا کلمش تغییر می کنه...فهمیدیم بخدا:/

مطالب پیشنهادی