ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

شرکت HMD Global اپلیکیشن دوربین موبایل های نوکیا را منتشر کرد

HMD Global، سازنده موبایل های تحت برند نوکیا ساعاتی پیش اپلیکیشن دوربین مخصوص خود را در پلی استور منتشر کرد. اپ دوربین پیش فرض گجت های اندرویدی قابلیت جدیدی دریافت نکرده و تنها تفاوت اینجاست ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

HMD Global، سازنده موبایل های تحت برند نوکیا ساعاتی پیش اپلیکیشن دوربین مخصوص خود را در پلی استور منتشر کرد. اپ دوربین پیش فرض گجت های اندرویدی قابلیت جدیدی دریافت نکرده و تنها تفاوت اینجاست که حالا می توان آن را مستقیما از گوگل پلی دریافت نمود.

در حال حاضر صاحبان موبایل های اندرویدی نوکیا می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. به نظر می رسد که هدف HMD Global از ارائه این اپ در پلی استور این بوده که فرآیند به روز رسانی آن را برای خود آسان تر سازد.

ارائه آپدیت های OTA هم برای توسعه دهندگان و هم کاربران دردسرهای زیادی به همراه دارد، اما مزیت ارائه به روز رسانی از طریق فروشگاهی مثل پلی استور این است که جمع بزرگی از کاربران می توانند به طور همزمان آخرین به روز رسانی های اپلیکیشن را نصب کنند.

نوکیا پس از شکستی که در پلتفرم مایکروسافت تجربه کرد، حالا در اندروید و به کمک HMD Global سخت در تلاش است که به دوران طلایی و سلطه اش بر بازار موبایل باز گردد. آخرین موبایل اندرویدی این شرکت فنلاندی نوکیا ۶ نام دارد که یک ماه پیش وارد بازار شد، و پیش بینی ها حاکی از آن هستند که پرچمدار نوکیا (موسوم به نوکیا ۸) هم تا پایان این ماه رونمایی شود.

برای دانلود اپ دوربین HMD Global می توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    تو برو طراحیاتو درست کن برادر من که خربزه آبه ?

مطالب پیشنهادی