ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فاو بسترن B30 رسما به بازار آمد؛ قیمت و مشخصات فنی

گروه بهمن خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد قیمت رسمی فاو بسترن B30 را اعلام كرد. این خودرو قرار است که در نسخه اتوماتیک با قیمت ۵۸ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۲۰۰ تومان روانه بازار ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

گروه بهمن خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد قیمت رسمی فاو بسترن B30 را اعلام کرد. این خودرو قرار است که در نسخه اتوماتیک با قیمت ۵۸ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۲۰۰ تومان روانه بازار شود.

پلتفرم این خودرو بر مبنا محصولات فولکس واگن بوده و توانسته در تست CNCAP، پنچ ستاره ایمنی را دریافت کند. بسترن B30 از ۱۶ مرداد ۹۶ با پیش پرداخت ۲۰ میلیون تومان ثبت نام می شود و سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۶ درصد را به متقاضیان اعطا می کند. زمان تحویل این خودرو مهر الی آذر سال جاری اعلام شده است.

بسترن B30 مانند رقبای نام آشنای خود به یک موتور 1.6 لیتری با قدرت ١٠٧ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین مجهز خواهد بود که نیروی تولیدی را از طریق محور جلو به سطح مسیر انتقال می دهند.

از نظر سیستم فنربندی، تکنولوژی مورد استفاده در بسترن B30 مانند دیگر خودروهای حاضر در این رده قیمتی تقریبا ساده است و شامل سیستم مک فرسون برای چرخ های جلو و میله پیچشی برای محور عقب می شود.

این خودرو در بخش امکانات رفاهی و ایمنی به فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوا، دی لایت، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، دوربین و سنسور عقب،نمایشگر و سیستم صوتی ۶ باند، کروزکنترل، سیستم تهویه برقی و…مجهز است. گارانتی B30 توسط گروه بهمن سه سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر اعلام شده است و به گفته مدیران گروه بهمن، برنامه ویژه ای برای ارائه خدمات و تامین قطعات آن دارند.

این خودرو در بازار ایران رقیب اصلی چری آریزو۵، بی وای دی F3، ام جی ۳۶۰، رنو سیمبل، تندر۹۰ پلاس، پژو ۳۰۱ و… شناخته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • H@med
    H@med | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    از الان میشه فروش زیاد و موفقیتش رو پیش بینی کرد.نسبت به قیمت امکانات و تکنولوژی خوبی داره

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    اگه مثل برادر بزرگتر خودش باشه کیفیتش(کیفیت نسبی) ... فروش فوق العاده ای خواد داشت ...

  • Ali kjh
    Ali kjh | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    ماشین خوبیه مبارک صاحبانش.
    ولی به شخصه BYD F3 رو ترجیح میدم.

مطالب پیشنهادی