ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وضعیت پاسخگویی دستگاه های متصل به سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات چگونه است؟

حدود یک ماه قبل «سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» با اتصال 37 دستگاه اجرایی، به صورت رسمی آغاز به کار کرد تا به واسطه آن، عموم مردم بتوانند از مؤسسات عمومی و خصوصی مشمول ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

حدود یک ماه قبل «سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» با اتصال 37 دستگاه اجرایی، به صورت رسمی آغاز به کار کرد تا به واسطه آن، عموم مردم بتوانند از مؤسسات عمومی و خصوصی مشمول قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، درخواست اطلاعات نموده و پاسخ دریافت کنند.

حال با گذشته چند هفته از رونمایی رسمی، گزارشی از وضعیت پاسخگویی دستگاه های متصل به این سامانه منتشر شده که تعداد درخواست های کاربران و تعداد پاسخ های ارائه شده را نشان می دهد.

طبق این گزارش، تاکنون 54 دستگاه به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات متصل هستند که 28 دستگاه با درخواست اطلاعات کاربران مواجه شده اند. تا تاریخ 22 مرداد ماه، 704 درخواست ارائه شده و 513 مورد از آنها پاسخ دریافت کرده اند، که سطح پاسخگویی 73 درصدی را نشان می دهد.

در جدول زیر می توانید وضعیت سازمان های مختلف متصل به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را از نظر پاسخگویی به درخواست های کاربران تا تاریخ 22 مرداد مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد امینی
    محمد امینی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    تا حالا حتی یه برگ سند هم تو این سامانه منتشر نشده

  • خشایار
    خشایار | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    ماشالا وزارت کار

مطالب پیشنهادی