ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل آلکاتل آ 7 Alcatel A7
تکنولوژی

انتشار مشخصات سخت افزاری و رندر رسمی دو موبایل جدید آلکاتل پیش از رونمایی

انتظار آن می رود که کمپانی فرانسوی آلکاتل در ماه سپتامبر و همزمان با نمایشگاه IFA از چند مدل مختلف از موبایل های اندرویدی جدید خود رونمایی کند. حال پیش رسیدن به آن تاریخ رندرهای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

انتظار آن می رود که کمپانی فرانسوی آلکاتل در ماه سپتامبر و همزمان با نمایشگاه IFA از چند مدل مختلف از موبایل های اندرویدی جدید خود رونمایی کند. حال پیش رسیدن به آن تاریخ رندرهای تبلیغاتی و مشخصات سخت افزاری دو مدل از موبایل ها شامل A7 و Idol 5 در فضای مجازی منتشر شده است.

لازم به یادآوری است که پیش از این مشخصشات و تصاویری از دیگر موبایل های میان رده و ارزان قیمت جدید این کمپانی همچون U5 HD ،A3 Plus و فبلت 7 XL نیز در دسترس قرار گرفته بود.

نخستین مدل لو رفته تلفن هوشمند AlcatelA7 است که یک میان رده تمام عیار به حساب می آید. این محصول در دل خود میزبان چیپست هشت هسته ای MT6750T مدیاتک است. این پردازنده را ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد کرد. نمایشگر LCD تمام اچ دی آن نیز ۵.۵ اینچ قطر خواهد داشت.

در بخش تصویر برداری نیز آلکاتل یک دوربین با لنز دوگانه در بدنه پشتی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با میداد دید وسیع را برای A7 در نظر گرفته است.

این محصول قرار است با قیمت ۲۵۰ یورو در بازار اروپا عرضه شود، اما به احتمال فراوان قیمت آن در مناطقی چون آسیا و آمریکای شمالی به مراتب کمتر از این مقدار باشد.

مدل بعدی Idol 5 نام دارد. محصولی با قیمت ۴۰۰ یورو که قدرت خود را چیپ مجتمع MT6735 مدیاتک می گیرد. برای این محصول ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابات حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. ضمن این فضای ذخیره سازی آن از طریق درگاه microSD قابل ارتقا خواهد بود.

آلکاتل یک نمایشگر ۵.۲ اینچی از نوع IPS با رزولوشن تمام اچ دی را برای موبایل Idol 5 در نظر گرفته و باتری آن نیز ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت. سنسور اثر انگشت و ماژول دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز در بدنه پشتی آن -که به نظر می رسد از جنس فلز باشد- دیده می شوند.

هر دوی این موبایل ها با اندروید 7 راهی پیشخوان فروشگاه ها خواهند شد و به احتمال فراوان در خلال نمایشگاه  IFA 2017 شاهد رونمایی از آنها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی